عصر بازار

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات ۱۴ متهم ارزی آغاز شد

عصر اعتبار- دومین جلسه رسیدگی به اتهامات ۱۴ متهم پرونده ارزی در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی آغاز شد.

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات ۱۴ متهم ارزی آغاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات 14 متهم پرونده ارزی در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی آغاز شد.

    روز گذشته اولین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان این پرونده برگزار شد و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان به قرائت کیفرخواست و تشریح عناوین اتهامی متهمان پرداخت.

    در این میان برخی رسانه‌ها از این پرونده با عنوان پرونده متهمان ارزی سیستان و بلوچستان یاد کردند این درحالی است که از 14 متهم ارزی که صبح امروز در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی به ریاست قاضی موحد محاکمه شدند تنها یک متهم برای استان سیستان و بلوچستان بوده است.

    حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان در این زمینه گفت: 13 متهم دیگر با همکاری رئیس بانکی در استان سیستان و بلوچستان با ارائه اسناد و مدارک جعلی و تقلبی وجوهی را دریافت کرده بودند که دستگاه قضایی این استان به موضوع ورود کرد و برای این متهمان که از سایر شهرستان‌ها و در بانک‌های مختلف در سطح کشور عملیات متقلبانه را انجام و میلیون‌ها یورو از آن بانک‌ها دریافت کرده بودند، حکم جلب صادر شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی