عصر بازار

«آپ» ۱۱۲۲ ریال سود کنار گذاشت

عصر اعتبار- شرکت آسان پرداخت پرشین در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۷، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۱۲۲ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ افزایش ۲۳ درصدی را نشان می دهد.

«آپ» ۱۱۲۲ ریال سود کنار گذاشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، بر اساس انتشار گزارش شفاف سازی، شرکت آسان پرداخت پرشین در دوره 12 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 97، مبلغ 2 هزار و 974 میلیارد و 381 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و 122 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال 96 معادل 23 درصد افزایش داشته است.

    همچنین این شرکت بورسی، افزایش 23 درصدی درآمدهای عملیاتی را از جمله دلایل عمده افزایش سود هر سهم نسبت به دوره مالی پیشین ذکر کرده است. از سویی دیگر در این گزارش شفاف سازی آمده است که، با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ 2 هزار و 990 میلیارد و 825 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    در همین حال، «آپ» در دوره 12 ماهه سال مالی منتهی به اسفند 96، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 2 هزار و 408 میلیارد و 29 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ 909 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

    افزون بر این، شرکت آسان پرداخت پرشین در صورت های مالی تلفیقی، سود هر سهم در دوره 12 ماهه منتهی به 29 اسفند 97 را مبلغ یک هزار و 119 ریال و سود خالص را مبلغ 2 هزار و 966 میلیارد و 269 میلیون ریال اعلام کرده است.

    آخرین وضعیت صورت های مالی آسان پرداخت پرشین

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی