عصر بازار

نوآوری دیگری در نظام بانکی کشور؛

رونمایی از محصول جدید خرید آنلاین اقساطی بانک‌پاسارگاد

عصر اعتبار- بانک‌پاسارگاد با هدف رونق تولید، خرید و فروش کالا و همچنین پاسخگویی به نیازهای اساسی هم‌میهنان، در اقدامی منحصر به فرد، از محصول جدید خود به‌نام «خرید آنلاین اقساطی بانک‌پاسارگاد» رونمایی کرد.

رونمایی از محصول جدید خرید آنلاین اقساطی بانک‌پاسارگاد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، ایجاد بستر لازم برای تولیدکنندگان و فروشگاه‌های آنلاین جهت عرضه اقساطی کالا برای جامعه بزرگ مشتریان بانک‌پاسارگاد و از طرف دیگر ایجاد شرایط مناسب برای خرید آسان و اقساطی برای مشتریان این بانک از اهداف اصلی این طرح است.

    در این طرح، فروشندگان بدون تحمل ریسک، نسبت به فروش اقساطی کالا و خدمات خود اقدام می‌کنند و از این طریق علاوه بر آنکه حجم فروش و سود آنها افزایش خواهد یافت، به‌عنوان عضو این طرح از سوی بانک معرفی خواهند شد.

    این طرح علاوه بر فروشگاه‌های آنلاین، برای خریداران نیز مزایای بسیار دارد. خریدار با بهره‌مندی دوچندان از سپرده‌گذاری خود در بانک، بدون نیاز به تشریفات اداری و وثایق دیگر، با اقساطی کاملا انعطاف‌پذیر و بدون پرداخت هیچ‌گونه کارمزدی به بانک، می‌تواند کالای مورد نظر خود را خریداری کند.

    فهرست فروشگاه‌های آنلاین طرف قرارداد با بانک‌پاسارگاد در این طرح در حال تکمیل شدن است که به‌تدریج اعلام خواهد شد. گفتنی است، بانک‌پاسارگاد از فروشگاه‌های آنلاین، فروشندگان و مشتریان دعوت می‌کند با مراجعه به شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور، وب‌سایت بانک به نشانی www.bpi.ir و یا تماس با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 828900، نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در این طرح اقدام کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی