عصر بازار

مانی‌تک، شبکه امن و مستقل ماشین‌های بانکی

عصر اعتبار- مانی‌تک، شبکه امن و مستقل ماشین‌های بانکی (عموما خودپردازها) است که با سرمایه‌گذاری شرکت توسن‌تکنو به صورت یک شرکت مستقل شروع به فعالیت کرده است.

مانی‌تک، شبکه امن و مستقل ماشین‌های بانکی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، مانی‌تک، شبکه امن و مستقل ماشین‌های بانکی (عموما خودپردازها) است که با سرمایه‌گذاری شرکت توسن‌تکنو به صورت یک شرکت مستقل شروع به فعالیت کرده و به‌عنوان یک زیرسوییچ بانکی می‌تواند تمام فعالیت‌های مربوط به تجهیز، توسعه و نگهداری شبکه ماشین‌های بانکی را به نیابت از بانک‌ها بر عهده بگیرد.

    علاوه بر بانک‌ها، دارندگان خودپردازهای مستقل نیز می‌توانند از سراسر گستره جغرافیایی کشور به این شبکه بپیوندند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. این شرکت با هدف رفع دغدغه های نگهداری و تعمیرات ماشینهای بانکی پذیرندگان از طریق تأمین قطعات و بسترهای نرم‌افزاری و افزایش سطح رضایت پذیرندگان از خدمات ارائه‌شده قصد دارد با واگذاری سوئیچ اتصال به شبکه بانکی با کارمزد متعارف، پشتیبانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری 13 نوع خودپرداز با SLA بانکی به‌صورت رایگان، تخفیف ویژه و فروش شرایطی ماشین‌های بانکی به پذیرندگان، ارائه سرویس‌های ارزش افزوده متنوع برای افزایش سهم تراکنش و درآمد کارمزدی ماشین‌های بانکی و برخی محاسن دیگر، بستری مطمئن را برای مشتریان این شبکه فراهم کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی