عصر بازار

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان مطرح کرد:

کارفرمایان گیلان بیش از ۶۰۰میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکارند

عصر اعتبار- مدیر کل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه کارفرمایان گیلان بیش از ۶۰۰میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکارند، از رشد ۱۰/۵درصدی مقرری بگیران تامین اجتماعی در گیلان خبر داد.

کارفرمایان گیلان بیش از ۶۰۰میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکارند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، جمیل حق پرست مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت:بزرگترین سازمان بیمه گر کشور با کارکرد هایی که دارد می‌تواند ،امنیت و آرامش لازم را برای افراد شاغل در حوزه های مختلف فراهم کند و با ایجاد امید باعث رونق تولید شود.

    وجود 417هزار بیمه شده در استان گیلان

    وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی نهاد غیردولتی است و از بودجه عمومی دولت استفاده نمی‌کند تصریح کرد: جمعیت تحت پوشش این سازمان درحال حاضر417هزار بیمه شده در استان گیلان است.

    مدیر کل  تامین اجتماعی استان گیلان ،نشست خبری با اصحاب رسانه، نشست خبری با فعالان تشکل ها،دیدار با خانواده شهدا و همچنین نمایندگان و مسئولین استانی،عیادت بیماران بستری در بیمارستان رسول اکرم،حضور در نماز جمعه ،تقدیر از کارمندان نمونه سازمان تامین اجتماعی و بازدید از کارخانه های صنعتی را از جمله برنامه های هفته تأمین اجتماعی عنوان کرد.

    افزایش 21 درصدی پرداخت تعهدات تأمین اجتماعی گیلان

    حق پرست در ادامه خاطرنشان کرد :در سال گذشته 1040میلیارد ریال پرداخت تعهدات کوتاه مدت و 23 هزار و پانصد میلیارد ریال تعهدات بلند مدت داشتیم که در مجموع 21درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

    ‌رشد 10/5درصدی مقرری بگیران تامین اجتماعی در گیلان

    مدیر کل تأمین اجتماعی استان گیلان  با بیان اینکه در زمان حاضر بر اساس آخرین آمار، تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان به 127هزارنفر رسیده است گفت: در سال گذشته روزانه بطور میانگین 20 فقره حکم مستمری صادر شده ، که این رقم در سال جدید به روزانه 33 فقره افزایش یافته است.

    وی به رشد 10/5درصدی مقرری بگیران تامین اجتماعی در گیلان اشاره کرد و بیان داشت :تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری 8683نفر است و همچنین  39 هزار و پانصد کارگاه فعال از نگاه بیمه ای و33 هزار و 400 کارگاه نیمه فعال در استان گیلان وجود دارد.

    کارفرمایان گیلان بیش از 600میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکارند

    حق پرست خاطرنشان کرد: طرح ملی دکتر نوربخش ،سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری آغاز شده است که بیمه شدگان و کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه http//:eservices.tamin.ir درخواست های خود را مطرح کنند.

    مدیر کل تامین اجتماعی گیلان با تصریح بر اینکه کارفرمایان گیلان بیش از 600میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکارند و باید با تعامل و پیگیری حق بیمه ها وصول شود افزود:طرح بخشودگی کارفرمایان نمونه نیز درحال حاضر درحال اجراست که کارفرمایان خوش حساب از این طرح برخوردار خواهند شد

    وی در پایان با بیان اینکه  2 کارگزاری در لنگرود و رودسر به صورت غیررسمی فعالیت خود را آغاز کرده اند  گفت:این کارگزاری ها در هفته جاری به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهند کرد و در تالش، صومعه سرا و آستارا نیز در ماه های آتی این کارگزاری ها فعال خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی