عصر بازار

تصویر سارقان طلای کودکان منتشر شد + عکس

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از بازداشت زن و مردی خبر داد که طلاهای کودکان و افراد سالمند را می‌دزدیدند.

تصویر سارقان طلای کودکان منتشر شد + عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، سرهنگ علی سلیمانی با اعلام خبر بازداشت دو سارق طلای کودکان، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلای کودکان و اغفال افراد سالمند در پوشش کمک به مساجد و مراکز خیریه توسط یک مرد و زن، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد قرار گرفت.

    فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی گسترده مطلع شدند که سارقان با استفاده از سه دستگاه خودرو سمند، تیبا و پراید و پرسه‌زدن در خیابانها و معابر خلوت اقدام به سرقت طلای کودکان کرده و در موارد دیگر با اغفال سالمندان به بهانه کمک به مؤسسات خیریه یا مساجد از آنها سرقت می‌کنند.

    سلیمانی تصریح کرد: کارآگاهان پس از چندین روز تلاش شبانه‌روزی و تمرکز بر محلهای وقوع سرقت، یکی از سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

    این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با راهنمایی‌های متهم بازداشت شده، سارق زن را نیز در بازداشت و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

    وی متذکر شد: متهمان به 35 فقره سرقت از کودکان و سالمندان در شهرهای فردیس، هشتگرد و کرج اعتراف کرده و انگیزه خود از سرقتها را اعتیاد شدید به موادمخدر و تهیه هزینه‌های آن عنوان کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان این که متهمان دارای سوابق متعدد سرقت در استان البرز هستند، گفت: در بررسی‌های به عمل آمده، ارزش تقریبی اموال به سرقت رفته از مالباختگان 10 میلیارد برآورد شد که به همراه متهمان و خودروهای سارقان تحویل مراجع قضایی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

    سلیمانی یادآور شد: به منظور شناسایی سایر شکات، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را در رسانه‌های جمعی صادر کرده است.

    این مقام انتظامی از شهروندانی که به این شیوه یا توسط این افرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند خواست تا برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد واقع در سایت اداری، جنب دادگستری نظرآباد مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02645357441 تماس حاصل کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی