عصر بازار

شاهین آرپناهی مدیرعامل تالیا شد

عصر اعتبار- براساس اطلاعات به دست آمده شاهین آرپناهی با خداحافظی از سمت مدیرکلی ارتباطات همراه اول به زودی به عنوان مدیرعامل شرکت تالیا معارفه خواهد شد.

شاهین آرپناهی مدیرعامل تالیا شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از نودفناوری، طبق آخرین اطلاعات به دست آمده جایگزین شاهین آرژناهی در سمت مدیرکلی ارتباطات همراه اول از سوی سهامدار عمده ستاد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انتخاب خواهد شد و مهرداد بذرپاش نقش مستقیمی در انتخاب مدیرکل جدید ارتباطات همراه اول خواهد داشت.

    شاهین آرپناهی اسفند ماه 96 طی حکمی از سوی حمید فرهنگ، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، به عنوان مدیرکل ارتباطات همراه اول انتخاب شد.

    آرپناهی طی سال‌های 89 تا 92 مدیرکل برند و ارتباطات شرکت رایتل بود که خلق و رونمایی از برند رایتل از جمله اقدامات شاخص وی در زمان حضور در این اپراتور به شمار می رفت.

    وی با حضور در همراه اول، گام های موثری برای این اپراتور برداشت. از جمله این اقدامات می توان به سرمایه گذاری همراه اول در دو شرکت دانش بنیان و در ادامه همکاری با جیرینگ و پا نهادن به حوزه فین تک ها و … اشاره کرد.

    پایگاه خبری نود فناوری انتخاب شاهین آرپناهی را در سمت مدیرعاملی شرکت تالیا تبریک گفته و امیدواریم با حضور وی اولین اپراتور سیم‌کارت‌های اعتباری کشور که سیاری از مردم خاطره خوشی از آن به ذهن دارند ولی متاسفانه به دلایل نامشخص سیاسی و اقتصادی در چند ساله گذشته کم فروغ ظاهر شده به زودی به جمع اپراتورهای قوی ارتباطی کشور برگردد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی