عصر بازار

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ات:

تمام سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف اظهار داشت: نرخ هر قطعه سکه تمام با تصویر جدید با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان رسید.

تمام سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، محمد کشتی‌آرای در مورد آخرین وضعیت بازار گفت: با توجه به تنش‌های ایجاد شده در مورد نفتکش‌ها، قیمت انواع سکه با وجود عدم تغییر قیمت اونس جهانی با افزایش همراه بوده است. بطوریکه نرخ هر قطعه سکه تمام با تصویر جدید با افزایش 200 هزار تومانی به 4 میلیون و 230 هزار تومان رسیده است.

    وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه تمام با تصویر امام 4 میلیون و 120 هزار تومان، نیم سکه 2 میلیون و 300 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 450 هزار تومان و سکه های گرمی نیز 970 هزار تومان است.

    به گفته وی؛ نرخ هر مثقال طلا با افزایش 45 هزار تومان، یک میلیون و 754 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز با افزایش 11 هزار تومان، 405 هزار تومان است.

    رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف با بیان اینکه به طور متوسط 5 درصد بر قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته افزوده شد، گفت: افزایش نرخ دلار در بازار‌ آزاد و افزایش تقاضا  در این رشد قیمت بیشترین تاثیر را داشته است. بطوریکه این افزایش تقاضا باعث شد تا حباب سکه نسبت به روز گذشته با افزایش 80 هزار تومانی به 240 هزار تومان برسد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی