عصر بازار

تاثیر نوسانات قیمتی طلا و سکه بر روند معاملات بازار

عصر اعتبار- رییس اتحادیه طلا و جواهر، گفت: در روزهای اخیر شاهد نوسانات قیمت در بازار طلا و سکه بودیم که به طور حتم بر روند داد و ستدها موثر خواهد بود.

تاثیر نوسانات قیمتی طلا و سکه بر روند معاملات بازار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، آیت محمدولی درباره تحلیل وضعیت بازار ارز، اظهار داشت: با توجه به نوسانات موجود این روزهای بازار، نه می‌توان تصمیمات دقیق گرفت و نه پیش‌بینی مشخصی داشت، اما مشکل این وضعیت کُند شدن روند بازار است.  در درجه دوم هر زمانی که نوسان و تنشی در بازار ارز ایجاد شود، به طور همزمان بر قیمت طلا و سکه نیز تاثیر دارد.

    وی افزود: همانطور که شاهد بودیم، در هفته های اخیر شاهد آرامشی در بازار ارز بودیم که این موضوع بر بازار طلا و سکه نیز تاثیر گذاشت با این حال امروز شاهد نوسانی اندک در بازار  بودیم که این موضوع نیز ناشی از تغییرات قیمتی در بازار ارز است.

    رییس اتحادیه طلا و جواهر، گفت: دیروز نسبت به هفته گذشته  شاهد نوساناتی بودیم که امیدواریم نوسانات اینچنینی دیگر وجود نداشته باشد تا شاهد رونق داد و ستد در بازار طلا و سکه باشیم.

    محمدولی درباره قیمت‌ها گفت: امروز یک مثقال طلای 17 عیار یک میلیون و 760 هزار تومان، یک گرم طلای 18 عیار 406 هزار و 500 تومان و سکه طرح جدید نیز 4 میلیون و 235 هزار تومان در حال معامله است.

    وی ادامه داد: همچنین سکه طرح قدیم 4 میلیون و 100 هزار تومان و نیم سکه دو میلیون و 270 هزار تومان و ربع سکه نیز یک میلیون و 430 هزار تومان و سکه گرمی هم 965 هزار تومان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی