عصر بازار

دستگیری عاملان سرقت از ۷۰نفر در بازارتجریش

عصر اعتبار- دو مرد که با سوءاستفاده از شلوغی بازار تجریش اقدام به سرقت از شهروندان کرده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری عاملان سرقت از ۷۰نفر در بازارتجریش
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، در روزهای اخیر چندین مورد گزارش موبایل قاپی در محدوده میدان و بازارتجریش به پلیس ارجاع شد که به دنبال آن تیمی از ماموران پلیس رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

    با آغاز گشت زنی‌های هدفمند ماموران در این محدوده، سرانجام  روز گذشته ماموران به دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت هوندا با پلاک پوشیده شده که مشغول زاغزنی شهروندان بودند، مشکوک شده و رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند.

    دقایقی بعد ماموران برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند اما دو متهم به محض مشاهده ماموران پلیس پا به فرار گذاشته و متواری شدند که در همین راستا تعقیب و گریز میان این افراد و ماموران آغاز شد و پس از حدود 10 دقیقه سرانجام هر دو متهم دستگیر و به همراه موتورسیکلتشان به کلانتری منتقل شدند.


    با انتقال متهمان به کلانتری سوابقشان مورد برررسی قرار گرفته و مشخص شد که هر دو نفر دارای سابقه دستگیری  بوده و اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر  از نوع شیشه و هروئین دارند.  همچنین در بازرسی از آنان یک قبضه قمه و دو دستگاه تلفن همراه مسروقه نیز کشف و ضبط شد.

    این افراد که هویتشان مورد شناسایی قرارگرفته بود، در بازجویی های انجام شده در کلانتری به 70 فقره موبایل قاپی از شهروندان در محدوده میدان تجریش و بازار سنتی آن اعتراف کردند که در همین راستا پرونده برای این افراد تشکیل شده و با دستور مقام قضایی برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم احتمالی روانه پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی