عصر بازار

عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس تشریح کرد:

ادامه بررسی شور دوم لایحه مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی مجلس

عصر اعتبار- عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس، نشست امروز کمیسیون متبوع خود با موضوع ادامه بررسی شور دوم لایحه مالیات بر ارزش افزوده را تشریح کرد.

ادامه بررسی شور دوم لایحه مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی مجلس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سیدتقی کبیری عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: در جلسه امروز کمیسیون ادامه بررسی طرح مالیات بر ارزش افزوده مورد بحث قرار گرفت و بر این اساس پیشنهاد تعدادی از نمایندگان در این باره مطرح شد.
    نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مقرر شد صبح جمعه جلسه ای در مرکز پژوهش‌های مجلس با حضور نمایندگان کمیسیون اقتصادی، مسئولان سازمان امور مالیاتی و مرکز تشکیل شود، افزود: مقرر شده گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه مالیات بر ارزش افزوده در این جلسه نهایی ‌شود و روز شنبه این گزارش به معاونت قوانین مجلس ارسال شود تا در هفته آینده در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

    پیشنهادهای حوزه مالیات بر ارزش افزده شهرک های صنعتی جمعه نهایی شود

    وی ادامه داد: پیشنهادهایی در حوزه مالیات بر ارزش افزده شهرک های صنعتی و مناطق صنعتی و دهیاری‌ها و شوراها  مطرح و مقرر شد این پیشنهادات مکتوب روز جمعه مورد بررسی قرار گرفته و نهایی شود.
    کبیری با بیان اینکه چند جلسه بسیار مهم پس از دو شوری شدن لایحه مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی تشکیل شد، تأکید کرد: شهردار و  رئیس شورای شهر تهران در برخی از این جلسات حضور یافتند و مطالبی درباره مالیات و عوارض مطرح کردند که سعی شد به مطالبات آنها در حد منطقی پاسخ داده شود.

    عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد : بحث هایی در خصوص درصد هزینه‌ها توسط برخی نهادها مانند دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی و بنیاد مسکن در مطرح شد که در نهایت مجمموعه این پیشنهادات به گونه ای تقسیم بندی شد که مطالبات آنها در حد منطقی پاسخ داده شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی