عصر بازار

ارائه تسهیلات خرد به مشتریان با اجرای طرح " شکوه شهر"

عصر اعتبار- معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از ارائه تسهیلات خرد به مشتریان این بانک خبر داد و گفت: به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و تسهیل در بهره مندی از خدمات بانکی، تسهیلات خرد این بانک در قالب طرح " شکوه شهر" به متقاضیان ارائه می شود.

ارائه تسهیلات خرد به مشتریان با اجرای طرح " شکوه شهر"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، رحیم طاهری با بیان این مطلب اظهار کرد: این بانک در راستای استراتژی نفوذ در بازار و توسعه محصول و همچنین افزایش سطح رضایتمندی شهروندان و کمک به اقتصاد کشور، خدمتی جدید را با عنوان طرح " شکوه شهر" اجرایی کرده است که در قالب این طرح، تسهیلات خرد به مشتریان ارائه می شود.
    وی با اشاره به ویژگی های این طرح خاطر نشان کرد: متقاضیان دریافت این تسهیلات می بایست نسبت به افتتاح حساب جاری یا سپرده گذاری در بانک شهر به میزان حداقل 20 میلیون ریال اقدام کنند و پس از مدتی از تسهیلات این طرح بهره مند شوند.
    طاهری افزود: با اجرای این طرح، به مشتریان تسهیلاتی در قالب عقد مرابحه با استفاده از کارت اعتباری پرداخت می شود.
    وی با بیان مزایای ارائه تسهیلات خرد اظهار کرد: این نوع تسهیلات، علاوه بر جذب و افزایش منابع ارزان و کاهش قیمت تمام شده پول، به دلیل پایین بودن ریسک نکول ، موجب بالا رفتن نرخ گردش تسهیلات شده و سهم مصارف خرد را به نسبت مصارف کل بانک افزایش می دهد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی