عصر بازار

حمایت مالی کمیته امداد از نوعروسان با ارائه «جهیزیه»

عصر اعتبار- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از ارائه ۹۶ هزار بسته خدمتی در حوزه ازدواج به مددجویان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال ۹۷ تا کنون خبر داد.

حمایت مالی کمیته امداد از نوعروسان با ارائه «جهیزیه»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، حسین خدرویسی با اشاره به فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) و حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز ملی ازدواج افزود: سال گذشته کمیته امداد 86 هزار و 796 خدمت در حوزه ازدواج به مددجویان تحت حمایت ارائه داد.

    وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده در حوزه ازدواج در سال 97 را بیش از 2200 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: این مبلغ برای تهیه جهیزیه نوعروسان، هدیه ازدواج پسران، ازدواج مجدد بانوان و ازدواج دختران خانواده های نیازمند هزینه شده است.

    معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خاطرنشان کرد: در سال گذشته 57 هزار و 348 مورد جهیزیه نوعروسان، 21 هزار 855 مورد هدیه ازدواج پسران و 5134 مورد حمایت از ازدواج مجدد بانوان برای خانواده‌های تحت حمایت انجام شد. همچنین 2459 مورد حمایت مالی برای دختران خانواده‌های نیازمند ارائه شد.

    خدرویسی تاکید کرد: در سه ماهه ابتدایی سال 98 نیز 9837 مورد خدمات حمایتی در حوزه ازدواج به مددجویان تحت حمایت در سراسر کشور ارائه شد که به این منظور بیش از 505 میلیارد ریال هزینه شده است.

    به گزارش سایت خبری کمیته امداد، وی همچنین اظهار کرد: به منظور گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) و حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به منظور ترویج ازدواج آگاهانه و پایدار بر مبنای تاکیدات دین مبین اسلام و ترویج الگوی ازدواج ایرانی اسلامی، برنامه ویژه‌ای در دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی