عصر بازار

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

توضیحات تأمین اجتماعی درباره نحوه بازرسی الکترونیک از کارگاه‌ها

عصر اعتبار- قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره بازرسی‌های الکترونیک از کارگاه‌ها به وسیله بازرسان این سازمان توضیحاتی داد.

توضیحات تأمین اجتماعی درباره نحوه بازرسی الکترونیک از کارگاه‌ها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد حسن زدا قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود درباره بازرسی‌های الکترونیک نوشت: بر اساس ماده 47 قانون تأمین اجتماعی، بازرسان سازمان تأمین اجتماعی مکلف هستند به کارگاه‌ها برای بازرسی مراجعه کنند.

    قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: ماده 92 قانون نظام صنفی، قانونی را تصویب کرد که براساس شکایات، بازرسان تأمین اجتماعی باید مراجعه کنند و این سازمان نظارت کند.

    زدا گفت: زمانی که بازرس سازمان تأمین اجتماعی به کارگاهی مراجعه می‌کند، کارفرما مکلف است که تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز بازرس را در اختیار او قرار دهد، این در حالی است که بازرسان سازمان در حال حاضر مجهز به سیستم‌های هوشمند هستند و قبل از ورود به کارگاه تمام اطلاعات قبلی و فعلی را دارند.

    او ادامه داد: پیش از این مشکلات هویتی زیادی در بازرسی وجود داشت و افراد نام خود را کامل اعلام نمی‌کردند، اما در حال حاضر با سیستم‌های هوشمند، اطلاعات هویتی را از ثبت احوال دریافت می‌کنیم.

    قائم‌مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه هنگام بازرسی از طریق GPS کارگاه را شناسایی می‌کنیم، اضافه کرد: گزارش بازرسی در همان لحظه از طریق ایمیل برای کارفرما ارسال می‌شود و اگر کارفرمایی انتقادی به بازرسی داشته باشد، می‌تواند به صورت کتبی ابلاغ کند.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی