عصر بازار

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

حقوق و مستمری بازنشستگان بدون هیچ تأخیری پرداخت می‌شود

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ما به دنبال همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هستیم ولی منابع لازم هنوز تأمین نشده است.

حقوق و مستمری بازنشستگان بدون هیچ تأخیری پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی امروز در مراسم پیاده‌روی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان اظهار داشت: یاد و خاطره مرحوم دکتر نوربخش را که جان خود را برای خدمت به  جامعه تأمین اجتماعی فدا کرد، گرامی می‌داریم.

    سالاری خطاب به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت:‌ ما در قبال شما وظایفی داریم که این وظایف برای سال‌ها اندوخته شما در سازمان تأمین اجتماعی تعریف شده است.

    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: وظیفه اول ما در قبال شما بازنشستگان و مستمری‌بگیران در ابتدا حقوق و مستمری شماست و در مرحله دوم درمان است  چرا که در وضعیت فعلی مهمترین نیازهای شما از تأمین اجتماعی این دو موضوع محسوب می‌شود.

    وی بیان داشت: ما باید برنامه‌ریزی و اقداماتی را انجام دهیم که ارائه خدمات‌مان به شما با مشکل و کاهش کیفیت مواجه نشود.

    سالاری بیان داشت:‌با تمام مشکلات و محدودیت‌ها تلاش خواهیم کرد که تحت هر شرایطی پرداختی مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی هیچگونه تأخیر و خللی نداشته باشد.

    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: اگر مقداری پرداختی‌ها با تأخیر بوده است و کیفیت خدمات درمانی نیز مطلوب نبوده قطعاً ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که ارائه خدمت با کیفیت بیشتر و بهتری همراه باشد.

    وی درباره همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق و مزایای بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: ما اعتقاد به همسان‌سازی حقوق و مزایا داریم اما منابع و اعتبارات لازم در این خصوص هنوز تخصیص نیافته و امیدواریم هر چه سریع‌تر به سمت اجرای آن برویم.

    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی متعلق به بیمه‌شدگان است،‌گفت:‌قطعا سازمان به تمامی تعهدات خود عمل خواهد کرد و آنچه که در توان باشد برای خدمت‌رسانی بهتر به بازنشستگان استفاده می‌کنیم.

    به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم پیاده‌روی روز خانواده با حضور جمعی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در بوستان ولایت برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی