عصر بازار

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد:

پرداخت مطالبات فرهنگیان در اولویت وزیر آینده آموزش و پرورش باشد

عصر اعتبار- سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اولویت وزیر آینده آموزش و پرورش، پرداخت مطالبات فرهنگیان و حل مشکلی معیشتی آنان باشد.

پرداخت مطالبات فرهنگیان در اولویت وزیر آینده آموزش و پرورش باشد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد محسن حاجی‌میرزایی برای سکانداری وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: در حال بررسی صلاحیت وی هستم و ان‌شاءالله که گزینه مناسبی باشد.

    وی در پاسخ به این پرسش که «از نظر شما اولویت وزیر آینده آموزش و پرورش چه چیزی باید باشد؟»، افزود: مسائل معیشتی فرهنگیان، معوقات فرهنگیان و سایر مشکلات فرهنگیان باید توسط وزیر آینده آموزش و پرورش پیگیری شود.

    میرزاده در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه «وعده داده شده است که مطالبات فرهنگیان تا ابتدای مهر پرداخت شود؛ این پرداخت‌ها در چه مرحله ای است؟»، گفت: پیگیر پرداخت مطالبات فرهنگیان بر اساس وعده‌های داده شده برای اول مهر هستیم.

    سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعلام کرده‌ایم که اگر می‌خواهید مهر را مهربانانه شروع کنید، بدهی خود را پرداخت کنید و وزیر آموزش و پرورش نیز باید اولویت خود را پرداخت بدهی فرهنگیان قرار دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی