عصر بازار

ارتقای سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان

عصر اعتبار- رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: نظر ما این است که در قرارداد بعدی بیمه تکمیلی بازنشستگان، سطح خدمات ارتقا پیدا کند و همچنین مشارکت سازمان در پرداخت حق بیمه نیز افزایش یابد.

ارتقای سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، علی اصغر بیات  در مورد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: با توجه به اینکه قرار داد بیمه تکمیلی بازنشستگان تحت پوشش این سازمان در تاریخ 31/‌9‬ به اتمام میرسد به همین دلیل کارشناسان ما از هم اکنون مشغول رایزنی و بررسی های لازم برای بیمه تکمیلی سال آینده بازنشستگان هستند.

    وی در مورد افزایش سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر حدود 3 میلیون و 500 هزار بازنشسته از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند هستند وبدلیل اینکه این افراد سالهای زیادی برای کشور زحمت کشیده اند بنابراین شایسته برخورداری از بهترن خدمات درمانی هستند و سعی ما این است که سطح خدمات بیمه تکمیلی در قرار داد جدید افزایش پیدا کند.

    رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: در همین راستا از سازمان تامین اجتماعی دو درخواست داشته ایم که ارتقاء سطح خدمات و افزایش مشارکت سازمان در پرداخت حق بیمه تکمیلی از جمله آنها است.

    بیات با اشاره به اینکه تامین اجتماعی 50 درصد حق بیمه تکمیلی پرسنل بازنشسته خود را پرداخت می کند، گفت: از سازمان تقاضا داریم در پرداخت حق بیمه تکمیلی همانند پرسنل بازنشسته خود با بازنشستگان تحت پوشش برخورد کند.

    وی گفت: در حال حاضر بازنشستگان هر ماه نفری 38 هزار و 200 تومان بابت دریافت خدمات بیمه تکمیلی پرداخت می کنند که 3 هزار تومان نیز سازمان تامین اجتماعی مشارکت می کند و ما میخواهیم کمک سازمان افزایش پیدا کند.

    رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: هم اکنون بیمه آتیه سازان حافظ طرف قرار داد ما برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی است و بعد از پایان مهلت قرار داد، از طریق مناقصه بهترین شرکتی که به بازنشستگان با شرایط ما خدمات ارائه دهد انتخاب می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی