عصر بازار

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور:

کشف ۴۲۲ میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در فرودگاه‌های کشور

عصر اعتبار- فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از از کشف ۴۲۲ میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در فرودگاه‌هی کشور در چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد.

کشف ۴۲۲ میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در فرودگاه‌های کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، حسن مهری درباره عملکرد پلیس فرودگاه در چهار ماهه نخست سال جاری، با اشاره به میزان کشفیات کالا و ارز قاچاق در فرودگاه‌های سراسر کشور اظهار کرد: در حوزه کشف کالای قاچاق اقدامات موثری انجام گرفته است. ارزش ریالی این کشفیات تاکنون به گفته کارشناسان مبلغ 422 میلیارد ریال است و در این رابطه 9 نفر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

    وی ادامه داد: با طرح‌ریزی و انجام اقدامات پیشگیرانه همچنین کنترل و نظارت بیشتر مرزهای هوایی کشور و برگزاری چندین طرح مبارزه مشترک بین‌ فرودگاهی در حوزه قاچاق، مقادیر قابل توجهی کالا و ارز قاچاق کشف و ضبط کرده‌ایم.

    فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در خصوص کشف سرقت و اموال مسروقه در سال جاری گفت: تاکنون 58 فقره سرقت به وقوع پیوسته است که 37 فقره کشف و 50 متهم در این خصوص دستگیر شدند.

    وی افزود: در رابطه با 9 فقره جعل و کلاهبرداری به وقوع پیوسته همگی کشف و 9 نفر دستگیر شده‌اند و در استعلام صورت گرفته توسط ماموران آگاهی در حوزه فرودگاه 1716 خودرو دارای دستور توقیف از سوی مراجع قضائی در پارکینگ‌های فرودگاهی توقیف شده‌اند.

    فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور یکی از کلیدی‌ترین وظایف پلیس فرودگاه‌های کشور را خدمت‌رسانی هرساله به زائران بیت‌الله الحرام عنوان و اظهارکرد: در سال جاری نشست‌های خوبی برای هماهنگی هرچه بیشتر با مدیران فرودگاهی در حوزه حج تمتع برگزار کرده‌ایم تا بازهم با پایان عملیات بازگشت حجاج به میهن عزیزمان شاهد رضایت زوار گرامی از عملکردمان باشیم.

    مهری میزان کشفیات مواد مخدر در 4 ماهه نخست سال 98 را در سراسر فرودگاه های کشور 383 کیلوگرم اعلام کرد و گفت: با چهره‌زنی و دقت عمل ماموران در گیت‌های بازرسی در این خصوص 3139 متهم دستگیر شده‌اند.

    فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور درباره اقدامات پلیس فرودگاه در سایر حوزه‌ها نیز اظهارکرد: در چهارماهه اول سال جاری 517 مورد کلاس آگاه‌سازی در خصوص جرایم مهم با دعوت از اساتید مجرب و 26 مورد صحت عمل کارکنان از قبیل رد رشوه و استرداد اموال داشته‌ایم.

    بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس وی در بخش پایانی صحبت‌های خود ضمن دعوت از همه ارگان‌ها و ادارات دولتی حاضر در فرودگاه‌های کشور برای همکاری با عوامل پلیس فرودگاه اظهار امیدواری کرد که با تعامل دو سویه شاهد توفیقات روز افزون این پلیس در صنعت هوایی کشور باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو