عصر بازار

رئیس کل بیمه مرکزی مطرح کرد:

رشد صنعت بیمه در گرو توسعه بیمه‌های اختیاری است

عصر اعتبار- رییس کل بیمه مرکزی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صندوق اعتباری هنر و جمعی از متولیان هنری کشور گفت: افزایش ضریب نفوذ بیمه به مؤلفه های گوناگونی بستگی دارد که یکی از آنها فرهنگسازی و تلاش برای همگانی سازی مفاهیم بیمه‌ای در کشور است.

رشد صنعت بیمه در گرو توسعه بیمه‌های اختیاری است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، دکتر غلامرضا سلیمانی که در جمع متولیان بخش های مختلف هنری کشور سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب افزود: اگر هنرمندان از مزایا و خدمات صنعت بیمه بهره مند شوند و طعم آرامش و امنیت بیمه را بچشند قطعا بهتر می توانند مفاهیم این صنعت را به مخاطبان خود منتقل کنند.

    رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به این مطلب که رشته بیمه شخص ثالث تنها رشته بیمه اجباری در کشور است، تصریح کرد: رشد صنعت بیمه در گرو توسعه بیمه‌های اختیاری است و اگر مردم با رغبت و میل نسبت به تهیه بیمه نامه‌های متنوع اقدام کنند رشد واقعی شکل خواهد گرفت.

    دکتر سلیمانی راه اندازی کمپین های بیمه ای را بدون حمایت اهالی هنر و ورزش، فاقد اثرگذاری کافی توصیف کرد و گفت: صنعت بیمه تاکنون تعامل خوبی با هنرمندان و ورزشکاران داشته و تلاش می کنیم این تعامل را به یک همکاری گسترده تر مبدل کنیم.

    وی با تاکید بر ضرورت به روز شدن صنعت بیمه و استفاده از تمامی فن آوری های روز در این صنعت، خاطرنشان کرد: نگاه ویژه نهاد ناظر صنعت بیمه به مقوله استارت آپ‌ها و حمایت عملی از آنان در شناخت مردم از صنعت بیمه موثر بوده و همچنان ضمن تاکید بر حمایت از شبکه فروش از حضور نیروهای خوشفکر و مجهز به فن آوری روز در صنعت بیمه استقبال می کنیم.

    رییس شورای عالی بیمه با تشریح آخرین دستاوردهای صنعت بیمه از سرمایه‌های خرد مردم به عنوان مهمترین ابزار مالی در کشور یاد کرد و گفت: جذب سرمایه‌های خرد در قالب ارائه بیمه نامه‌های زندگی زمینه­ ساز پویایی اقتصادی است و می تواند ضمن افزایش ضریب نفوذ بیمه سطح رفاه اجتماعی و امید به آینده را نیز به شکل محسوسی افزایش دهد.

    وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا تمهیداتی فراهم شود که تمامی هنرمندان، مجموعه صندوق اعتباری ویژه هنرمندان و کسب و کارهای مرتبط آنان بتوانند از خدمات متنوع بیمه ای استفاده کنند.

    گفتنی است در پایان این نشست مدیران عامل صندوق اعتباری هنر، خانه تئاتر، خانه موسیقی، خانه سینما و تنی چند از اهالی هنر نیز با قدردانی از توجه ویژه رییس کل بیمه مرکزی به قشر هنرمندان، دیدگاه های خود را در این خصوص مطرح کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو