عصر بازار

ایجاد شغل برای محرومان

۱.۴میلیون بیکار محروم نیازمند شغل

عصر اعتبار- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به اینکه۱.۴ میلیون بیکار محروم نیازمند شغل در کشور وجود دارد، گفت: از طریق وب‌سایت «مؤکب اشتغال» قصد داریم در جهت ایجاد شغل این افراد اقدام کنیم.

۱.۴میلیون بیکار محروم نیازمند شغل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، حجت‌الله عبدالملکی، در حاشیه «مراسم رونمایی از وب‌سایت مؤکب اشتغال محرومان» که صبح امروز در کمیته امداد برگزار شد، اظهار داشت: این وب‌سایت برای ایجاد اشتغال برای محرومان و ارائه خدمات به جامعه نیازمند شغل رونمایی می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک میلیون و 400 هزار بیکار محروم در سراسر کشور وجود دارند، افزود: قصد داریم از طریق این وب‌سایت، منابع اولیه برای اشتغال افراد نیازمند و محروم ایجاد کنیم به طوری که آنها می‌توانند در این وب‌سایت ثبت‌نام کنند.

    معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ادامه داد: تأمین سرمایه، ضمانت وام، آموزش کسب و کار، کارآفرینی حرفه‌ای، مشاوره، بازاریابی، کمک به تأمین مواد اولیه و تجهیزات و ... از جمله اقداماتی است که در جهت ایجاد اشتغال محرومان انجام خواهد شد.

    عبدالملکی بیان کرد: همه شرکت‌ها، سازمان‌ها، اشخاص حقیقی و حقوقی که به نوعی می‌توانند در جهت ایجاد اشتغال محرومان گام بردارند، می‌توانند در این وب‌سایت ثبت‌نام کنند.

    وی خاطرنشان کرد: مددجویان فاقد شغل کمیته امداد نیز از سوی همکاران ما ثبت‌نام می‌شوند و از طریق خادمین، کمک می‌شود که نیاز شغلی آنها برطرف شود.

    معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از همه کارآفرینان و فعالان حوزه اشتغال درخواست کرد برای کمک به محرومان ثبت‌نام کنند و ما قصد داریم شیوه مدل خدمات‌رسانی اربعین را نیز برای اشتغال محرومان فراهم کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی