عصر بازار

سرقت از صاحبخانه با شیوه بی هوشی/ نظافتچی منزل سارق بود

عصر اعتبار- رئیس کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا از دستگیری مردی که با تاسیس شرکت صوری خدماتی و نظافتی با همکاری همسرش از مشتریان خود به شیوه بی هوشی سرقت می کرد، خبر داد.

سرقت از صاحبخانه با شیوه بی هوشی/ نظافتچی منزل سارق بود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سرهنگ سرافراز احمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: آقا و خانم جوانی سه روز پیش نوزدهم مهرماه به کلانتری 133 شهر زیبا مراجعه کردند و اظهار داشتند: برای نظافت منزل شان به یک شرکت خدماتی- نظافتی تماس گرفتند و این شرکت خدماتی، خانمی را برای نظافت به منزلشان فرستاد.

    این مقام انتظامی گفت: مال باختگان در ادامه اظهار داشتند: خانمی حدودا 35 ساله پس از گذشت مدتی برای نظافت به خانه آنها مراجعه می¬کند. در این هنگام فقط خانم منزل در محل حضور داشت و سارق پس از کمی نظافت، آبمیوه ای را آماده می کند و ضمن اینکه خودش یک لیوان نیز می نوشد لیوان دیگر را به صاحبخانه تعارف می کند. و بدین تریب وی را بی هوش و سپس اموال او را به ارزش 70 میلیون تومان سرقت می کند. و وقتی آقا به خانه می رود با جسم بی هوش همسرش مواجه می شود.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به گفته های شاکیان ، این خانم به مدت 48 ساعت بی هوش بوده است و بعد از به هوش آمدن به همراه همسرش برای شکایت به کلانتری مراجعه کرده است. تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای پیدا کردن سرنخی از سارق و یا سارقان احتمالی تحقیقات میدانی را آغاز می کنند.

    وی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت اینکه مشخص شد این شرکت صوری است و احتمال همکاری صاحب شرکتب با نظافت چی قوت گرفت.

    سرهنگ احمدی افزود: مال باختگان مجددا صبح روز گذشته به کلانتری تماس و اظهار داشتند: آقایی که مدعی است فروشنده یک فروشگاه موبایل فروشی اسست اظهار می کند: فردی به مغازه موبایل فروشی اش مراجعه و یک دستگاه موبایل را برای فروش به وی ارائه داده است. رفتار مشتری به نظرش مشکوک بوده و تعدادی شماره تلفن را داخل گوشی پیدا و با مال باخته تماس گرفته است.

    وی در ادامه تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که مشتری یا همان فروشنده گوشی سرقتی مقداری از ثمن مورد معامله را دریافت کرده است و برای دریافت باقی مانده آن به مغازه موبایل فروشی مراجعه خواهد کرد که هماهنگی های قضائی برای دستگیری سارق انجام شد و هنگامی که وی برای دریافت بافی مانده پول خود به مغازه موبایل فروشی مراجعه کرده می کند، دستگیر می شود.

    سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه متهم در کلانتری صراحتا به جرم خود اعتراف کرد، گفت: متهم اظهار داشت: به همراه همسرش که خانمی 35 ساله اش است تصمیم به تاسیس شرکت صوری گرفته است و بعد از تماس مشتریان با شرکت، مالک شرکت همسرش را به بهانه نظافت ساختمان برای نظافت اعزام می کند که در این مرحله نظافتچی به بهانه نوشیدن آب میوه ، صابخانه را ب یهوش و در یک فرصت زمانی کم کلیه امول با ارزش و قیمتی موجود در منزل را سرقت می کند.

    بنابراین گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم دیگر پرونده و کشف جزئیات پرونده و سایر جرائم مشابه ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی