عصر بازار

مدیرعامل بانک صنعت و معدن خبر داد:

۱۵ میلیارد یورو تسهیلات توسط بانک صنعت و معدن پرداخت شد

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: ۱۵ میلیارد یورو تسهیلات از آغاز به کار دولت تدبیر و امید به طرح های خرد و کلان اقتصادی پرداخت شده است.

۱۵ میلیارد یورو تسهیلات توسط بانک صنعت و معدن پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، حسین مهری عصر چهارشنبه اظهار داشت: از ابتدای دولت تدبیر و امید بانک صنعت و معدن در راه اندازی 51 نیروگاه در مقیاس کوچک، متوسط و بزرگ، خرید هشت هواپیمای ای تی آر و سه ایرباس، سه آب شیرین کن با حجم بالا، مشارکت در خط انتقال آب خلیج فارس به کشور، ساخت هشت طرح فولادی مشهور، چندین طرح پتروشیمی در کاویان، لرستان، بیدبلند و مسجد سلیمان، سریع السیر کردن راه آهن تهران- قم - اصفهان و نیز برقی کردن راه آهن دامغان - اینچه برون سرمایه‌گذاری کرده است.

    وی خاطرنشان کرد: برخی از این طرح ها به نتیجه رسیده و بعضی دیگر در حال اتمام هستند.

    مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت: حجم سرمایه گذاری ما در 6 سالی که از عمر دولت تدبیر و امید می‌گذرد به 15 میلیارد یورو در قالب فاینانس، منابع صندوق توسعه ملی و بانک مرکزی رسیده است.

    مهری به وجود یک هزار طرح نیمه تمام این بانک اشاره کرد و گفت: این طرح ها در زمینه صنایع گوناگون در سراسر کشور در حال اجرا است که با قوت برای راه اندازی آنها تلاش می‌کنیم.

    به گفته وی این صنایع به دلیل شرایط تحریم موفق به وارد کردن خطوط تولید، ماشین آلات و تجهیزاتشان نشده اند که به طرق گوناگون برای رفع مشکل و به بهره برداری رسیدنشان کمک می کنیم.

    مهری خاطرنشان کرد: با حمایت های دولت سعی می کنیم بخش عمده ای از طرح های یاد شده را تا پایان سال رونق تولید به ثمر برسانیم تا مردم از مواهب آنها بهره مند شوند.

    مدیرعامل بانک صنعت و معدن با بیان اینکه بیش از تعهد و توان خود برای تقویت تولید و اشتغال و توسعه صادرات گام برداشته ایم یادآوری کرد: به روی تامین سرمایه در گردش صنایع، تکمیل طرح های نیمه تمام تمرکز و توجه بیشتری داریم.

    وی روز چهارشنبه در سفر  خود از هشت طرح صنعتی استان همدان که با مشارک بانک صنعت و معدن به مرحله تولید رسیده و یا در حال راه‌اندازی هستند دیدن کرد و برای توسعه آنها قول مساعد داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو