عصر بازار

رئیس اتاق بازرگانی ایران و اتریش:

استقبال اتریشی‌ها برای همکاری با ایران به رغم تحریم‌ها

عصر اعتبار- سلطانی گفت:علیرغم اینکه اتریشی‌ها به مشکلات کار با ایران و تحریم‌ها و تبعات آن واقف هستند اما تعداد زیادی از فعالین اقتصادی این کشور در حوزه‌های مختلف در جلسات و ملاقات‌های هیات تجاری ایران شرکت کردند و خواهان همکاری با ایران بودند.

استقبال اتریشی‌ها برای همکاری با ایران به رغم تحریم‌ها
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، پدرام سلطانی رئیس اتاق بازرگانی ایران و اتریش در خصوص سفر  اخیر هیات تجاری ایران به این کشور گفت: روابط دو کشور همواره از یک ثبات نسبی برخوردار بوده و در 40 سال اخیر هیچگاه چالش جدی بین ایران و اتریش وجود نداشته است و فعالین اقتصادی دو کشور نیز همواره با یکدیگر همکاری مناسبی داشته‌اند. همین عوامل باعث شده که یک فضای اعتماد خوبی بین دو کشور شکل بگیرد.

    وی ادامه داد: سه هفته پیش اتاق بازرگانی مشترک دو کشور یک هیات تجاری به اتریش فرستاد که با استقبال خیلی خوبی از سوی فعالان اقتصادی این کشور مواجه شد. علیرغم اینکه اتریشی‌ها به مشکلات کار با ایران و تحریم‌ها و تبعات آن واقف هستند اما تعداد زیادی از فعالین اقتصادی این کشور در حوزه‌های مختلف در جلسات و ملاقات‌های هیات تجاری ایران شرکت کردند و خواهان همکاری با ایران بودند.

    نایب رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران در پایان تصریح کرد: ما نیز به دنبال راه‌های خلاقانه و ابتکاری هستیم تا این روزنه کوچک را باز نگه داریم و در صورت امکان آن را تقویت کنیم. ما اکنون به دنبال مدل‌هایی هستیم که فارغ از تعاملات معمول بانکی بتوانیم با فعالان اقتصادی اتریش کار کنیم و در این خصوص تاکنون جلسات و فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی