عصر بازار

رییس کل بیمه مرکزی:

١٩ آبان زنگ بیمه در مدارس به صدا در می‌آید

عصر اعتبار- رییس کل بیمه مرکزی اعلام کرد که از این پس در روز ١٩ آبان هر سال زنگ بیمه در مدارس سراسر کشور به صدا در خواهد آمد.

١٩ آبان زنگ بیمه در مدارس به صدا در می‌آید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی صبح امروز (یکشنبه) و با حضور در دبستان دخترانه شهدای جلایی پور منطقه ٢ آموزش و پرورش زنگ بیمه را در مدارس به طور نمادین به صدا در آورد.

    وی در سخنانی در این مراسم با بیان اینکه از این پس روز ١٩ آبان زنگ بیمه به صدا در خواهد آمد، گفت: ما بدنبال این هستیم که بیمه همگانی را در همه خانواده ها، سازمان ها و شرکت ها داشته باشیم.

    رییس شورای عالی بیمه افزود: بدنبال این هستیم که همه افراد جامعه به جز بیمه اجباری شخص ثالث، دارای پوشش های بیمه زندگی، آتش سوزی، بدنه خودرو و مسئولیت باشند. وی اظهار داشت: حداکثر سه در هزار حق بیمه از هر دارایی گرفته می شود و در صورت وقوع خسارت، بیمه آن را جبران خواهد کرد.

    سلیمانی گفت: دبستانی ها می توانند بخشی از پول های خود را در قالب بیمه های زندگی یا بیمه زندگی پس انداز با هر مبلغی سپرده گذاری کنند و بعد از ٥ تا ٢۰ سال، چندین برابر سپرده خود را دریافت کنند.

    رییس کل بیمه مرکزی از دبستانی ها خواست تا مُبلغ بیمه در خانواده های خود باشند و افزود: از امروز می خواهیم باشگاه نوآوران بیمه را افتتاح کنیم. شما باید از والدین خود بخواهید تا بدون بیمه سوار بر خودرو یا موتورسیکلت نشوند.

    وی اعلام کرد: در سال ٩٧ حدود ١٧ هزار نفر در تصادفات رانندگی کشته و ٣٤۰ هزار نفر دیگر مجروح شدند. حدود ٤۰ هزار نفر نیز در سال های گذشته به دلیل تصادفات رانندگی معلول شده اند که رقم بسیار بالایی است

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی