عصر بازار

کارشناسی خسارت اتومبیل در بیمه ایران دیجیتالی شد

عصر اعتبار- از این پس کارشناسی تعیین خسارت اتومبیل در شعب تخصصی پرداخت خسارت اتومبیل بیمه_ایران در تهران بزرگ و برخی استان‌ها با استفاده از اپلیکیشن کارشناسی الکترونیک خسارت که توسط مدیریت فناوری اطلاعات و آمار طراحی و تولید شده، بصورت دیجیتالی و الکترونیکی انجام می‌شود.

کارشناسی خسارت اتومبیل در بیمه ایران دیجیتالی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرکل بیمه‌های اتومبیل این شرکت با اشاره به رونمایی از اپلیکیشن کارشناسی الکترونیک خسارت شرکت سهامی بیمه ایران گفت: کارشناسی الکترونیک خسارت بیمه نامه‌های ثالث از آغاز این هفته بصورت آزمایشی در شعبه غرب تهران بیمه ایران آغاز شده است و در هفته‌های بعد سایر شعب تخصصی پرداخت خسارت تهران بزرگ که مجهز به این سیستم هستند نیز به ترتیب راه اندازی خواهند شد و در نهایت سراسر کشور از این روش برای پرداخت خسارت استفاده خواهند کرد.
    عباس فراشیانی مزایای این طرح را حذف فیزیکی اسناد پرونده، سرعت عمل و اصلاح فرآیند کارشناسی خسارت پرونده ها برشمرد و هدف از اجرای این سیاست را سرویس دهی مناسب و ارائه خدمات بهتر و تمرکز بر خدمات پس از فروش به بیمه گذاران عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح علاوه بر کوتاه شدن فرآیند پرداخت خسارت و پرهیز از اتلاف وقت زیان‌دیدگان در واحد های خسارتی، ترافیک ناشی از تجمع افراد برای دریافت خسارت بشدت کاهش یافته و پرداخت خسارت، توزیع طبیعی و بهتری در طول ساعات کاری شعب خسارتی خواهد داشت.
    مدیرکل بیمه‌های اتومبیل در خصوص تفکیک واحدهای صدور و پرداخت تخصصی خسارت اتومبیل اظهار داشت: سیاست کلان شرکت «ایجاد پایانه های مکانیزه پرداخت خسارت» است تا سرویس‌دهی به مشتریان به بهترین نحو ممکن ارائه شود. این کار در تهران بزرگ در شعبه بعثت (جنوب تهران)، شعبه شرق (سه راه تهرانپارس)، شعبه فاطمی (میدان فاطمی) و شعبه غرب (کیلومتر 14 جاده مخصوص) انجام شده و در بعضی از مراکز استان‌ها از جمله خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، فارس و سایر استانها نیز یا به سرانجام رسیده یا بزودی با افتتاح شعبه تخصصی پرداخت خسارت اتومبیل آماده ارائه خدمات به مردم عزیز است.
    گفتنی است ساعات کار شعب تخصصی پرداخت خسارت اتومبیل از ساعت 7:30 تا 15:30 است و این شعب علاوه بر تیم های خسارت سیار که به صورت میدانی سرویس می دهند حتی در روز های تعطیل آماده ارائه خدمات به بیمه گذاران و زیان دیدگان هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی