عصر بازار

تلاش مدیران بانک ملی برای بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید

عصر اعتبار- حمایت از واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال و تلاش برای بازگشت این واحدها به چرخه تولید همواره یکی از دغدغه های مهم مدیران بانک ملی بوده و در این راستا عزم جدی برای رفع مشکلات تولیدکنندگان شکل گرفته است.

تلاش مدیران بانک ملی برای بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بر همین اساس تیم اعتباری بانک متشکل از محمود شایان عضو هیات مدیره و معاون امور اعتباری و همچنین کارشناسان اداره کل اعتبارات بانک روزهای شنبه هر هفته پاسخگوی سوالات صاحبان کارخانه ها و واحدهای تولیدی خواهند بود.

    همچنین سرکشی به واحدهای تولیدی و صنعتی راکد نیز گامی دیگر به جهت شناسایی مشکلات موجود در مسیر تولیدکنندگان و کمک به رونق تولید است که تاکنون با حمایت های انجام شده از سوی بانک ملی ایران، بسیاری از واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل فعالیت خود را از سر گرفته اند.

    در همین راستا شایان عضو هیات مدیره بانک به همراه تیمی متشکل از مسئولین و کارشناسان اداره کل اعتبارات و شعبه مرکزی بانک از کارخانه شرکت زیباچوب برکت که به علت کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش در حال حاضر فاقد فعالیت تولیدی است، بازدید کرد و راهکارهای لازم برای حمایت از این شرکت جهت بازگشت به چرخه تولید بررسی شد.

    وی همچنین از شعبه شریف آباد ورامین نیز بازدید کرد و ضمن دیدار صمیمانه با کارکنان این شعبه، در جریان دغدغه های کارکنان و مشتریان قرار گرفت. لازم به ذکر است، مشاوره حضوری بخش اعتباری بانک ملی ایران روزهای شنبه هر هفته از ساعت 16 و 30 دقیقه در ساختمان فردوسی بانک ملی ایران به آدرس خیابان فردوسی جنوبی، کوچه بانک طبقه چهارم انجام می گیرد و صاحبان واحد های تولیدی و متقاضیان می توانند هماهنگی های لازم برای انجام دیدار را از طریق شماره تلفن 60992015 انجام دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی