عصر بازار

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار امروز

عصر اعتبار- در حالی قیمت سکه در بازار امروز کاهش حدود ۲۰ هزار تومانی را تجربه کرد که بازار ارز دوباره به ثبات نسبی رسیده و قیمت‌ها نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار امروز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (سه‌شنبه) چهار میلیون و 150 هزار تومان است (20 هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز دوشنبه) است. همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و 130 هزار تومان قیمت دارد که نسبت به روز گذشته کاهش قیمت را تجربه می‌کند.

    نیم‌سکه نیز دو میلیون و 170 هزار تومان قیمت دارد که کاهش 60 هزار تومانی نسبت به روز گذشته داشته و و ربع سکه یک میلیون و 360 هزار تومان است.

    هر گرم طلای 18 عیار نیز در طلافروشی‌ها 421 هزار و 763 تومان معامله می‌شود. هر قطعه سکه یک گرمی هم 850 هزار تومان معامله می‌شود.

    همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به بیش از 1468 دلار رسیده است.

    ارز همچنان ثابت ماند

    اما بازار ارز که در روزهای اخیر روند افزایشی به خود گرفته بود، امروز ثابت ماند و قیمت‌ها در بازار تغییری نداشته است.

    قیمت خرید دلار در صرافی‌های مجاز بانکی نسبت به روز گذشته ثابت بود و 11 هزار و 800 تومان است. قیمت فروش این ارز نیز 11 هزار و 900 تومان است. همچنین هر یورو در این صرافی‌ها 13 هزار تومان خریداری و 13 هزار و 100 تومان فروخته می‌شود.

    اما در بانک‌ها قیمت خرید دلار و یورو اندکی کاهش داشت. هر دلار 11 هزار و 562 تومان و هر یورو 12 هزار و 781 تومان از مشتریان خریداری شده است. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز گذشته ثابت ماند و همچون دیروز هر یورو مسافرتی حدود 13 هزار و 300 تومان برای مسافران قیمت‌گذاری شده که بالاتر از نرخ صرافی‌هاست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی