عصر بازار

وزیر راه و شهرسازی؛

پیش‌پرداخت ثبت‌نام در طرح ملی مسکن حداقل رقم است

عصر اعتبار- وزیر راه و شهرسازی می‌گوید فردی که به دنبال خرید مسکن است باید پول داشته باشد، آنچه در شهرهای مختلف به عنوان پیش پرداخت ثبت‌نام در طرح ملی مسکن تعیین شده، حداقلی است.

پیش‌پرداخت ثبت‌نام در طرح ملی مسکن حداقل رقم است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، محمد اسلامی درباره طرح ملی مسکن، گفت: این طرح به صورت واقعی و تقاضامحور پیش می‌رود و میزان عرضه و تقاضا در حدود 70 درصد شهرهایی که در این طرح شرکت کردند، منطبق است؛ بنابراین وزارت راه و شهرسازی باید برای حدود 30 درصد باقی مانده پروژه پیش بینی کرده و فراخوان می دهد.

    وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح ملی مسکن با توجه به نیاز افراد واجد شرایط پیش بینی می شود، افزود: اجرای طرح ملی مسکن در کلانشهرها با معضل روبرو است زیرا زمین گران است و از سوی دیگر زمین دولتی وجود ندارد؛ بنابراین نمی توان برای جامعه هدف- قشر متوسط به پایین- مسکن ساخت. به منظور حل این مشکل در شهرهای جدید و شهرک های اطراف پیش بینی های لازم انجام می گیرد.

    اجرای طرح ملی مسکن ادامه دار است

    عضو کابینه دوازدهم طرح ملی مسکن را نهضت دانست و اظهار داشت: طرح ملی مسکن ادامه دار خواهد بود تا جایی که به تولید مسکن مناسب تبدیل شود. وزیر راه و شهرسازی درباره برخی اعتراضات مبنی بر زیاد بودن میزان پیش پرداخت ثبت نام در طرح ملی مسکن، اضافه کرد: فردی که به دنبال خرید مسکن است باید پول داشته باشد و آنچه در شهرهای مختلف به عنوان مبلغ اولیه برای ثبت نام در طرح ملی مسکن تعیین شده حداقلی بوده و متناسب با تمامی جوانب است

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی