عصر بازار

بازار سکه ریزشی است

دلار آزاد ارزان‌تر از بانکی شد

عصر اعتبار- با تداوم ریزش قیمت ها در بازار ارز و طلا و سکه، قیمت هر دلار در بازار ازاد کمتر از قیمت این ارز در صرافی های بانکی شد.

دلار آزاد ارزان‌تر از بانکی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، هر دلار آمریکا در حالی در بازار ازاد به قیمت 12 هزار و 750 تومان فروخته می شود که قیمت این ارز در صرافی های بانکی 12 هزار و 900 تومان است.

    تحت تاثیر ریزش قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت سکه نیز تا مرز 4 میلیون و 440 هزار تومان عقب نشینی کرده است.

    پیس از این عبدالناصر همتی نوسان بازار ارز را ناشی از نزدیک شدن زمان تسویه  حساب بین المللی شرکت ها دانسته بود، در عین حال برخی معتقدند سال نو میلادی نیز به دلیل افزایش تقاضای سفر خارجی تقاضای ارز را بالا برده است.

    هر قعه سکه طرح قدیم نیز در بازار به قیمت4 میلیون و 405 هزار تومان فروخته می شود. در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2 میلیون و 418 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 519 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 909 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای 18عیار هم 449 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1473.41 دلار معامله می‌شود.

    همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای 24عیار 598 هزار و 700 تومان تعیین شده است.قیمت درهم امارات 3 هزار و 553 تومان و قیمت پوند انگلیس 17 هزار و 96 تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی