عصر بازار

کارت ملی هوشمند جایگزین دفترچه‌های تامین اجتماعی

عصر اعتبار- خدمات پزشکی در مراکز درمانی تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمدبا کارت ملی هوشمند ارائه می شود.

کارت ملی هوشمند جایگزین دفترچه‌های تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل تامین اجتماعی این استان از ارائه خدمات پزشکی در مراکز درمانی این سازمان با ارائه کارت ملی هوشمند خبر داد.
    اقای نورمحمدی گفت: در تمامی مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی همه خدمات پزشکی با ارائه کد ملی انجام می‌شود و نیازی به داشتن دفترچه درمانی نیست.
    وی افزود: در سایر مراکز درمانی دیگر نیز اگر زیر ساخت‌ها از سوی وزارت بهداشت و درمان فراهم شود، سازمان تامین اجتماعی برای استفاده از کارت هوشمند ملی به جای دفترچه درمانی آمادگی کامل را دارد.
    وی با بیان اینکه 44 درصد جمعیت استان کهگیلویه و وبویراحمد زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند گفت:بین 20 تا 30 هزار نفر از بیمه شدگان استان از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.
    آقای نورمحمدی اضافه کرد: هم اکنون 98 هزار و 221 نفر در استان بیمه شده اصلی هستند که از این تعداد 16 هزار و 742 نفر خانم هستند.
    مدیر کل تامین اجتماعی استان با اشاره به اینکه بانوان خانه دار و حتی دانش آموزان و دانشجویان دختر بالای 18 سال هم می‌توانند با مراجعه به شعب تامین اجتماعی زیر پوشش بیمه زنان خانه دار قرار بگیرند گفت: بانوان می‌توانند بسته به شرایط خود در زمینه مستمری بگیر، از کار افتادگی و فوتی زیرپوشش بیمه زنان خانه دار قرار بگیرند و از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.
    نور محمدی افزود: از تعداد بیمه شدگان خانم در استان بیش از 11 هزار نفر بیمه اجباری و مابقی در سایر مشاغل دیگر بیمه هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی