عصر بازار

وام بانک مسکن را بگیرید و خودتان؛ خانه دلخواهتان را بسازید

عصر اعتبار- اغلب اوقات بعضی افراد به علت اینکه راه های پیدا کردن وام های مناسب برای پیش برد اهداف خود را نمی دانند یا بلد نیستند، تصمیم می گیرند برای تهیه مسکن مناسب خود به سمت بعضی شرکت های پیمانکار خصوصی و دولتی بروند و آن ها وام را به واسطه آشناهای خود تهیه کنند و فرد خواهان مسکن فقط مبلغ وام را ماهیانه واریز می کند.

وام بانک مسکن را بگیرید و خودتان؛ خانه دلخواهتان را بسازید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از خبرآنلاین، اغلب اوقات بعضی افراد به علت اینکه راه های پیدا کردن وام های مناسب برای پیش برد اهداف خود را نمی دانند یا بلد نیستند، تصمیم می گیرند برای تهیه مسکن مناسب خود به سمت بعضی شرکت های پیمانکار خصوصی و دولتی بروند و آن ها وام را به واسطه آشناهای خود تهیه کنند و فرد خواهان مسکن فقط مبلغ وام را ماهیانه واریز می کند.

    اعتبار بانکی برای وام

    اعتبار یک معقوله مهم است که هنگام گرفتن وام بانکی حرف اول را می زند. چه کسی که می خواهد وام خود را در سایت قانونی وام­چی به عرضه فروش بگذارد و چه فردی که خواهان خرید آن است باید به هم اعتماد کنند و جدا از اعتماد این دو طرف بانک هم باید برای امانت گذاشتن سپرده اش به این شیوه باید اعتماد پیدا کند. برای تداوم همکاری و راه افتادن و باز شدن گره مشکلات؛ حواسمان باشد اعتماد ها را خراب نکنیم.
    وام ازدواج یکی از پرطرفدارترین وام ها

    یکی از اهداف وام چی ایجاد محیطی بدون تنش برای کاربر خود است تا فرد با در نظر گرفتن شرایط خودش که بیشتر هر فرد دیگری خودش به آن آگاه است تصمیم بگیرد. برای مثال وام ازدواج به دلیل ماهیت قرض‌الحسنه آن و نیز تأمین منابع مالی آن از سوی دولت و دریافت حداقل کارمزد از سوی شعبه های ارائه‌ دهنده بانک؛ همواره یکی از وام‌ های پرمتقاضی بوده است.
    با واسطه خانه نسازید

    اغلب اوقات بعضی افراد به علت اینکه راه های پیدا کردن وام های مناسب برای پیش برد اهداف خود را نمی دانند یا بلد نیستند، تصمیم می گیرند برای تهیه مسکن مناسب خود به سمت بعضی شرکت های پیمانکار خصوصی و دولتی بروند و آن ها وام را به واسطه آشناهای خود تهیه کنند و فرد خواهان مسکن فقط مبلغ وام را ماهیانه واریز می کند.
    وام مسکن بگیرید

    اما غالباً شاهد آن هستیم که خانه افرادی که شرایطی و پیمانکاری خانه می خرند؛ سالی یک خشت بر روی آن می رود و زمان تحویل آن بسیار طول می کشد. سایت وام­چی برای شما پیشنهاد دارد با آمدن و گشت و گذاری در محیط سایت برای خودتان وام مسکن مورد نظرتان را بیابید و پیمانکاران مستقیم خودتان شوید
    تقاضای بالای وام برای مسکن

    وام مسکن از جمله وام‌های بسیار کار راه‌انداز اعطایی از سوی بانک‌هاست. همه ساله بخش عمده نیازهای متقاضیان در بخش وام، مربوط به وام مسکن است.
    بازرسی برای مشخص کردن سقف وام

    ساخت و تعمیر مسکن از جمله اهدافی است که برای واگذاری این نوع وام ها در بانک در نظر گرفته شده و بانک‌ها ساز و کار مالی مشخصی برای اعطای این وام دارند. در بخش تعمیر و نوسازی منزل قرار قانونی بر این است که تیم بازرسی بانک برای تعیین مقدار وجه لازم جهت تعمیرات و نوسازی به محل سکونت متقاضی وام مراجعه کرده و ارزیابی‌های لازم جهت مشخص نمودن سقف وام را انجام دهند.
    آیا متقاضی خرید وام برای خودتان هستید؟

    در صورت عدم نیاز یا انصراف صاحب امتیاز وام مسکن؛ فرد آشنا با وام­چی برای فروش امتیاز وام خود که زمان آن را سپری کرده است آگهی می دهد و شما که خواهان استفاده از چنین وامی بدون صرف زمان می باشید گزینه مناسبی است. شما با چک کردن آگهی هایی که طی ده روز گذشته به ثبت رسیده اند در حیطه وام های مسکن مبلغ خرید آن را طبق پیشنهاد فروشنده بررسی می کنید و در صورت تمایل با آن ارتباط می گیرید.
    دو وام ازدواج را چهار تا کنید

    وام ازدواج هم یکی دیگر از وام هایی است که هر چه فوری به دست فرد خواهان آن برسد زودتر می تواند زندگی خود را آغاز کند. حتی اگر تازه عروس و داماد هم هستید می توانید علاوه بر وام ازدواج خود در سایت وام­چی یک وام دیگر ازدواج با سود چهار درصد قرض الحسنه ایی که بهترین گزینه در میان تمام سودهای بانکی است برای خودتان پیدا کنید.
    ضامن وام ازدواج چندتاست؟

    محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک­ها و مؤسسات اعتباری اعلام کرد: برای وام ازدواج یک ضامن معتبر کافی است.
    چرا بعضی بانک ها دو ضامن برای وام ازدواج، ملزم می کنند؟

      چرا برخی بانک­ها فرقی ندارد (چه خصوصی چه دولتی) فرد را مقید به معرفی دو ضامن می­کنند؟ بیشتر شدن ضامن برای اعطای مبلغ بیشتری در وام نیست. چون تعرفه یکسان و برابر تعریف شده است. اگر اعتبار ضامن معرفی شده برای بانک به طور صد در صد تأیید نشود فرد را ملزم به معرفی ضامن دوم خواهد کرد. پس در انتخاب ضامن به درآمد و اعتبار ثابت آن توجه کافی داشته باشید.
    مدارک برای وام ازدواج

    مدارک مورد نیاز برای ثبت نام وام ازدواج:

         اصل و کپی سند ازدواج
        اصل و کپی کلیه صفحات شناسنامه‌های زوجین
        اصل و کپی شناسنامه‌های ضامنین
        اصل و کپی کارت ملی ( موقت یا دایم ) زوجین
        اصل و کپی کارت ملی ( موقت یا دایم ) ضامن
        کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت زوجین
        کد رهگیری ده رقمی دریافتی از سایت پس از مرحله ثبت نام

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی