عصر بازار

زمان بازپرداخت خسارات در قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان

عصر اعتبار- وزیر آموزش و پرورش از اجرای قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان با تعهدات و خدمات جدید خبر داد و گفت: قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان از دی ماه آغاز می‌شود و ۵۰۰ مرکز جدید را به فهرست مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه اضافه کردیم. سطح خدماتی که ارائه می‌شود را نیز افزایش دادیم.

زمان بازپرداخت خسارات در قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی با اشاره به اقداماتی که از زمان ورودش به آموزش و پرورش انجام داده است اظهار کرد: تقریبا در طول همین مدت کوتاه، خدمات خوبی ارائه شده است.

    وی افزود: به عنوان مثال طرح رتبه‌بندی معلمان اجرا شد و با این طرح به طور متوسط حدود 420 هزار تومان به حقوق مشمولان افزوده می‌شود. برای مسکن فرهنگیان نیز اقدام کردیم. همچنین به حقوق معمان تمام وقت نیز 17 درصد اضافه شده است.

    وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بیمه تکمیلی فرهنگیان نیز گفت: برای بهبود بیمه تکمیلی اقدام کردیم. قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان از دی ماه آغاز می‌شود و 500 مرکز جدید را به فهرست مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه اضافه کردیم.

    حاجی میرزایی ادامه داد: سطح خدماتی که ارائه می‌شود را نیز افزایش دادیم. همچنین زمان بازپرداخت و جبران خسارات درمانی که سال گذشته به یک و نیم ماه رسیده بود را به دوهفته کاهش دادیم. خدمتگذار فرهنگیان هستیم و تلاش می‌کنیم تا روزبروز محیط مناسب‌تری برای کار و فعالیتشان فراهم شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی