عصر بازار

حجت‌الاسلام شهیدی خبر داد؛

پرداخت معوقات بیمه تکمیلی سال ۹۷ به ایثارگران اردبیل

عصر اعتبار- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: معوقات بیمه تکمیلی ایثارگران اردبیل تا پایان سال ۱۳۹۷ با مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

پرداخت معوقات بیمه تکمیلی سال ۹۷ به ایثارگران اردبیل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی امروز در ابتدای سفر خود به استان اردبیل با حضور در گلزار مطهر شهدای بهشت فاطمه (س) نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

    وی در حاشیه این مراسم گفت: امام خمینی (ره) گلزارهای مطهر شهدا را زیارتگاه‌های عشاق دانسته‌اند و مردم عزیز ما عاشقانه برای زیارت این گلزارها می‌روند.

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین از بیمارستان تخصصی روان‌پزشکی ایثار شهید پاریاب اردبیل نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند درمانی ایثارگران بستری در این مرکز قرار گرفت.
    نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در بازدید از مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار اردبیل گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران از سال‌های پیش مراکزی را تحت عنوان مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار در سراسر کشور راه‌اندازی کرده است.

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در استان اردبیل فاز مربوط به ورزشی این مجتمع مورد بهره‌برداری قرار گرفته و فازهای فرهنگی و توان‌بخشی نیز دارای 90 درصد پیشرفت هستند. اجرای این پروژه با مشارکت استانداری اردبیل صورت می‌گیرد و امیدواریم با همکاری‌های مشترک به‌زودی شاهد افتتاح دو فاز دیگر این مجتمع باشیم.

    معاون رئیس جمهور با اشاره به معوقات بیمه تکمیلی ایثارگران گفت: هفته گذشته و پس از تصمیم رییس جمهور برای سفر به استان اردبیل مقرر شد معوقات بیمه تکمیلی درمان ایثارگران در استان اردبیل پرداخت شود. بر همین اساس شرکت بیمه دی معوقات بیمه تکمیلی را تا پایان سال 1397 با مبلغی بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون تومان پرداخت کرده است.

    ساختمان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران پارس‌آباد نیز به‌صورت تلفنی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی افتتاح شد.

    معاون رئیس جمهور همچنین با حضور در منزل شهیدان «بابا و حسینعلی نامور» و شهیدان «ابراهیم و غلامحسین رمضانی» با خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

    وی در این دیدارها ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری، گفت: همه ما به شهیدان، ایثارگران و خانواده‌های آنان مدیون هستیم و آرامش و آسایش امروز در کشورمان مدیون همه این عزیزان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی