عصر بازار

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

لایحه حذف ۴ صفر از پول ملی در جلسه کمیسیون اقتصادی بررسی شد

عصر اعتبار- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی لایحه اصلاح نظام پولی و بانکی خبر داد.

لایحه حذف ۴ صفر از پول ملی در جلسه کمیسیون اقتصادی بررسی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سیدحسن حسینی شاهرودی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح نشست امروز (یکشنبه 15 دی ماه) کمیسیون متبوعش گفت: دستور کار نخست کمیسیون اقتصادی بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه، اگر چه بحث های بسیاری پیرامون این موضوع صورت گرفت، اما مقرر شد در جلسات آتی کمیسیون اقتصادی، مالیات بر عایدی سرمایه با دقت بیشتری بررسی شود.

    نماینده مردم شاهرود در مجلس با بیان اینکه دومین دستور کار کمیسیون اقتصادی بررسی لایحه حذف 4 صفر از پول ملی بود، افزود: اگر چه بحث های بسیاری پیرامون این موضوع انجام شد، اما تعیین تکلیف آن به جلسات آینده واگذار شد.

    وی با اشاره به موضوعات بررسی شده درباره مالیات بر عایدی سرمایه اظهار کرد: نحوه ارزشگذاری املاک و تعیین ملک هایی که باید مشمول مالیات بر عایدی سرمایه شود، شبهاتی داشت که باید به دقت بررسی شود.

    این نماینده مردم در مجلس دهم همچنین با اشاره به معایب و مشکلات حذف 4 صفر از پول ملی اضافه کرد: حذف 4 صفر در حال حاضر ضرورت جدی ندارد و در صورتی که تصمیم بر اجرای این لایحه است، باید تبصره هایی به آن افزوده شود تا تورمی که در آینده ایجاد می شود بر نرخ ارز اثرگذار نباشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی