عصر بازار

یکهزار و ۷۸۰ میلیارد ریال خسارت سیل در کشور پرداخت شده است

عصر اعتبار- معاون مدیرکل نظارت فنی بر بیمه‌های غیرزندگی بیمه مرکزی گفت: بیش از یکهزار و ۷۸۰ میلیارد ریال خسارت به سیل‌زدگان کشور در اواخر اسفندماه پارسال و اوایل فروردین ماه امسال در بخش مسکن پرداخت شده است.

یکهزار و ۷۸۰ میلیارد ریال خسارت سیل در کشور پرداخت شده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، " ندا علی‌نژاد" روز چهارشنبه در نشست کمیسون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه بر قاچاق کالا و ارز استان مرکزی افزود: تاکنون 95 درصد از خسارت‌های وارد شده در بخش مسکن کشور به واسطه سیل در این مدت پرداخت شده است.

    وی بیان کرد: یکی از مشکلات فعلی پرداخت نشدن بیمه‌های مهندسی و انرژی است که در این خصوص نیز کارگزاران باید مدارک مورد نیاز را به شرکت‌های بیمه‌ای تحویل دهند.

    معاون مدیرکل اداره نظارت بر بیمه‌های غیرزندگی اضافه کرد: پرداخت خسارت سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار دارد و باید آب این منطقه فروکش کند تا بازدید کارشناسان از منطقه صورت گیرد.

    استاندار مرکزی هم در این نشست گفت: تصمیم‌های خوبی با استان لرستان برای مقابله با قاچاق کالاهای شوتی (حمل قاچاق کالا با خودروهای سبک) اتخاذ شده که با نتایج خوبی همراه بوده است.

    سید " علی آقازاده" افزود: تعداد پرونده‌های تشکیل شده در تعزیزات این استان نسبت به مدت مشابه قبل 2 برابر شده است.

    وی بیان کرد: تردد و ترانزیت کالای قاچاق یک نگرانی در جامعه است که افزایش آن ضربه‌های سنگینی به اقتصاد کشور وارد می‌کند و  در بحث مبارزه با قاچاق کالا باید علمی‌تر و تخصصی‌تر وارد شد.

    رییس کل دادگستری استان مرکزی هم گفت: دستوالعمل‌های محرمانه وجهه قانونی ندارد و همه دستورالعمل‌ها باید شفاف و در معرض دید عموم قرار گیرد.

    حجت‌الاسلام " قاسم عبداللهی" افزود: کالای قاچاق مشمول بیمه نیست و با افرادی که در این راستا فعالیت کنند، برخورد جدی صورت می‌گیرد.

    وی بیان کرد: حضورنداشتن نمایندگان بیمه در محاکم قضایی یکی از مشکلات است که باید رفع شود و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

    مدیرکل تعزیزات حکومتی استان مرکزی هم گفت: حجم پرونده‌های وارد شده به تعزیزات حکومتی در حیطه قاچاق کالا در سال جاری یکهزار و 17 فقره بوده که نسبت به مشابه قبل 100 درصد افزایش داشته است.

    " حمیدرضا القاصی‌مهر" افزود: 997 پرونده‌ از ابتدای  سال جاری تاکنون با حدود یکهزار و 60 میلیارد ریال جزای نقدی منجر به صدور رای شده است.

    استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو