عصر بازار

ارسال ۱۰۰ کامیون کمک غیر نقدی کارکنان وزارت کار به مناطق سیل‌زده

عصر اعتبار- مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی واریزی به حساب‌های اعلامی، بیش از ۱۰۰ کامیون کمک‌های غیر نقدی از زیر مجموعه‌های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به مناطق سیل زده ارسال شد.

ارسال ۱۰۰ کامیون کمک غیر نقدی کارکنان وزارت کار به مناطق سیل‌زده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، کریم یاوری مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: بنا به تاکیدات مستمر و موکد و پیگیرانه وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، تیم‌های ثابت و سیار زیر مجموعه‌های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به کمک‌رسانی در مناطق سیل زده ادامه می‌دهند.

    یاوری افزود: علاوه بر کمک‌های نقدی داوطلبانه کارکنان و همکاران در تمامی زیر مجموعه‌های وزارتخانه که متعاقبا به اطلاع خواهد رسید، بیش از یک صد کامیون اقلام غیر نقدی اهدایی از زیر مجموعه‌ های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  به مناطق سیل زده ارسال شده و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

    نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: سیل آمد و رفت، ولی سیل همدلی و مهربانی‌ها و کمک های نوع دوستانه هم‌وطنان به سیل زدگان تا رسیدن مردم به آرامش نسبی، ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز مسولان و دولت همه خود را مکلف می‌دانند نسبت به رفع همه مشکلات ناشی از سیل و از جمله فقر عمیقی که در روستاها و به ویژه مناطق محروم و دور دست استان حاکم است، تدابیر اساسی و چاره اندیشی نمایند.

    وی افزود : کارگران و کارفرمایان و تشکل‌های صنفی آنان نیز آمادگی خود را برای کمک به هم وطنان سیل زده اعلام نموده و سیل مهربانی و کمک کارگران نیز به هم وطنان سیل زده ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی