عصر بازار

حمایت صندوق کارآفرینی امید از کارآفرینان خلاق

دلالان، واحدها را تحویل نگیرند سود وامشان زیاد می‌شود

عصر اعتبار-مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از آمادگی این صندوق برای حمایت از کارآفرینان خلاق و اتصال آنها به کسب و کارهای خرد و کوچک خبر داد.

دلالان، واحدها را تحویل نگیرند سود وامشان زیاد می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، اصغر نورالله زاده  با اشاره به افزایش نرخ مشارکت اقتصادی بانوان در سالهای گذشته اظهار کرد: زنان به ویژه زنان تحصیلکرده و دانشگاهی از ظرفیت بالقوه و بالایی در عرصه کارآفرینی برخوردارند و با وجود محدودیتهایی که در این میان هست، می‌توانند موانع را پشت سر گذاشته و به تولید و کارآفرینی بپردازند.

    خلاقیت و نوآوری دو مولفه مهم کارآفرینی

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از خلاقیت و نوآوری به عنوان دو مولفه کارآفرینی نام برد و افزود: خلق ایده‌های جدید و ارائه راه‌کارهای نوین از ویژگی‌های یک کارآفرین موفق است. بانوانی که نوآوری و خلاقیت را سرلوحه کارآفرینی قرار داده‌اند به رشد کسب و کار خود و ایجاد اشتغال پایدار کمک کرده‌اند.

    نورالله زاده از آمادگی صندوق کارآفرینی امید به منظور شبکه‌سازی و اتصال کارآفرینان و کسب و کارهای خرد و کوچک به یکدیگر خبر داد و گفت: یکی از مدل های کارآفرینی حمایت از طرح‌های روستایی و طرح‌های پشتیبان است که در آن محصول منطبق با نیاز بازار تولید می‌شود و توسط پشتیبان به فروش می‌رود.

    وی گفت: به افرادی که نیاز به آموزش داشته باشند آموزش می‌دهیم تا توانمند شوند و بتوانند کسب و کاری برای خود راه‌اندازی کنند و از این طریق به اشتغال روستاییان کمک می‌کنیم.

    اختصاص 100 میلیارد تومان به کسب‌وکارهای مناطق سیل‌زده

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در عین حال از اختصاص هزار میلیارد ریال تسهیلات به منظور بازسازی منازل و کسب و کارهای خرد مردم روستاهای سیستان و بلوچستان خبر داد.

    نوراله‌زاده افزود: این تسهیلات با همکاری و مشارکت صندوق کارآفرینی امید و صندوق توسعه ملی به روستاهای سیل زده استان سیستان و بلوچستان پرداخت می‌شود و حمایت صندوق کارآفرینی امید از مردم مناطق سیل زده این استان تا برقرار شدن شرایط عادی ادامه خواهد داشت.

    به گفته وی بعضی از کسب و کارها که به واسطه تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در این مناطق ایجاد شده بودند، بعد از وقوع حادثه سیل دچار آسیب شدند که صندوق به این افراد برای پرداخت اقساط مهلت می‌دهد تا بازپرداخت اقساط را با یک دوره تنفس دنبال کنند.

     حمایت از توسعه اشتغال و کسب وکارهای خانگی بانوان و پرداخت تسهیلات به زنان سرپرست خانوار با هدف ایجاد فرصتهای شغلی و اشتغال مولد و پایدار از جمله برنامه‌ها و سیاستهای صندوق کارآفرینی امید در سالهای اخیر بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو