عصر بازار

بودجه عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تأمین نشده است

عصر اعتبار- رئیس سازمان بهزیستی و معاون حمایت کمیته امداد از عدم تخصیص بودجه عیدی مددجویان این دو نهاد حمایتی خبر دادند.

بودجه عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تأمین نشده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی اقدام به پرداخت عیدی به پرنسل و کارمندان خود کرده‌اند که در این زمینه سازمان تامین اجتماعی نیز بر اساس حروف الفبا اقدام به پرداخت عیدی به بازنشستگان تحت پوشش خود کرده است.

    بر همین اساس پیگیری‌های صورت گرفته  از سوی مسئولان دو دستگاه حمایتی، هنوز عیدی مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی پرداخت نشده است.

    وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در ارتباط با این مسئله به خبرنگار تسنیم گفت: هنوز اعتبار مورد نیاز برای پرداخت عیدی به بهزیستی اختصاص نیافته است.

    وی در پاسخ به این پرسش که عیدی مددجویان چه زمانی پرداخت خواهد شد، عنوان کرد: در این زمینه نمی‌توان زمان اعلام کرد و باید در انتظار تامین اعتبار ماند.

    همچنین پیگیری‌ها صورت گرفته از معاون حمایتکمیته امداد نیز حکایت از آن  دارد که هنوز اعتبار مورد نیاز برای پرداخت عیدی مددجویان این نهاد از سوی دولت تأمین نشده است و هنوز زمان پرداخت عیدی به آنها مشخص نیست.

    به گزارش تسنیم، همچنین رقم در نظر گرفته شده برای عیدی مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در سال‌های گذشته به میزان یک ماه مستمری محاسبه شده است که در سال جاری هنوز رقم آن نیز مشخص نیست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی