عصر بازار

تازه‌هایی از بازار طلا، ارز و سکه

عصر اعتبار- در معاملات امروز بازار طلا، ارز و سکه شاهد روند یکسان قیمت نبودیم؛ به‌گونه‌ای که نرخ دلار، یورو، سکه تمام طرح قدیم، نیم‌سکه و طلای ۱۸ عیار افزایش قیمت را تجربه کردند اما ربع سکه کاهش یافت و سکه‌های تمام طرح جدید و یک گرمی ثبات قیمت خودر ا حفظ کردند.

تازه‌هایی از بازار طلا، ارز و سکه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، در بازار طلا امروز (یکشنبه)، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید پنج میلیون و 180 هزار تومان است که نسبت به دیروز ثابت مانده است. اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با 10 هزار تومان افزایش قیمت، پنج میلیون و 170 هزار تومان عرضه می‌شود.

    در این میان هر قطعه نیم سکه 20 هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و دو میلیون و 700 هزار تومان داد و ستد می‌شود. اما ربع سکه روند معکوس را طی کرده و با کاهش 10 هزار تومانی قیمت، یک میلیون و 640 هزار تومان فروخته می‌شود.

    در زمان انتشار این گزارش و طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر قطعه سکه یک گرمی همچون دیروز 940 هزار تومان به فروش می‌رسد.

    قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و 529 هزار تومان در طلافروشی‌ها داد و ستد می‌شود.

    آخرین نرخ هر اونس طلا در بازار جهانی هم 1584.10 دلار ثبت شده است.

    در بازار ارز نیز، معاملات امروز افزایشی بود و قیمت فروش دلار و یورو در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی هر کدام 50 تومان نسبت به روز قبل بیشتر اعلام شد.

    نرخ خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی 13 هزار و 550 تومان بود که نسبت به روز گذشته 100 تومان افزایش داشته است. نرخ فروش این ارز نیز 13 هزار و 900 تومان است که نسبت به روز گذشته افزایش 50 تومانی را تجربه کرده است.

    همچنین یورو امروز در این صرافی‌ها 14 هزار و 900 تومان خریده و 15 هزار و 200 تومان فروخته شد که نرخ خرید و فروش این ارز هم نسبت به روز گذشته 50 تومان افزایش یافته است.

    بانک‌ها هر دلار را از متقاضیان به نرخ 13 هزار و 490 تومان خریدند، درحالی که روز گذشته این ارز را با قیمت 13 هزار و 450 تومان می‌خریدند.

    همچنین بانک‌ها نرخ خرید هر یورو را 14 هزار و 620 تومان اعلام کرده‌اند که روز گذشته 14 هزار و 570 تومان بود.

    نرخ فروش ارز مسافرتی در شعب ارزی بانک‌ها به ازای هر یورو با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل حدود 15 هزار و 500 تومان اعلام شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو