عصر بازار

اجرای ۱۰۰ درصدی رمز دوم پویا برای مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت

عصر اعتبار- معاون فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه رسالت از اجرای رمز دوم پویا بر روی تمامی کارت‌های فعال این بانک خبر داد.

اجرای ۱۰۰ درصدی رمز دوم پویا برای مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، سید محمدرضا مصطفوی درباره اجرای پروژه رمز دوم پویا در بانک قرض‌الحسنه رسالت اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه رسالت قبل از اجرای پروژه رمز دوم پویا در بانک مرکزی، این درخواست را داده و پروژه را روی سوییچ داتین اجرا کرده بود و حتی در ماه‌های اردیبهشت و خرداد امسال نیز در تراکنش‌های بدون حضور کارت رمز دوم پویا را روی تلفن همراه اجرایی کرده بودیم.

    وی افزود: همزمان با این اقدامات بانک در سال جاری، بانک مرکزی نیز به دلیل افزایش فیشینگ و پرونده‌های کلاهبرداری از طریق رمزهای ثابت  پروژه هریم را اجرایی کرد و بانک قرض‌الحسنه رسالت نیز سه روز قبل از تاریخ یکم دی ماه که برای استارت این پروژه اعلام شده بود به صورت دیتا بیسی رمز دوم پویا را برای همه مشتریان فعال و به آنها اطلاع‌رسانی کرد.

    مصطفوی تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌کردیم که در ابتدای کار مراجعات زیادی به شعب انجام شود هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم و شعب بانک حدود یک هفته با شلوغی همراه بود اما توانستیم رمز دوم پویا را برای همه مشتریان فعال کنیم.

    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر رمز دوم پویا به روش‌های مختلف مانند اپلیکیشن، ارسال پیامک و سامانه هریم در بانک قرض‌الحسنه رسالت قابل دریافت است، گفت: بعد از شرایط معافیت تراکنش‌های زیر 100 هزار تومان که بانک مرکزی اعلام کرد زیرساخت را فراهم کردیم که تراکنش‌ها با رمز دوم پویا و ایستا قابل انجام باشد.

    معاون فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه رسالت تصریح کرد: در حال حاضر 4 میلیون و 114 هزارو 816 کارت نقدی فعال در بانک وجود دارد که 3 میلیون و 896 هزار و 937 کارت دارای رمز دوم پویا و ایستا هستند و مابقی نیز رمز دوم پویا دارند.

    مصطفوی خاطرنشان کرد: بانک قرض‌الحسنه رسالت با توجه به اینکه برای جمع‌آوری شعبات خود برنامه دارد و تمام خدمات خود را از جمله اعطای تسهیلات را از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک ارائه می‌دهد، مجبور است که از تکنولوژی‌ها به بهترین شکل استفاده کند.

    وی یادآور شد: تعداد شعب بانک قرض‌الحسنه رسالت در سال گذشته 300 شعبه بوده که در حال حاضر به 140 شعبه کاهش یافته است و برنامه‌ بانک این است که در سال 1400 تنها یک شعبه داشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی