عصر بازار

تقدیر از بانک رفاه در مراسم تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران

عصر اعتبار- در یازدهمین جشنواره سالانه تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور از بانک رفاه کارگران به پاس حمایت از تولید و اشتغال، کارآفرینی و نقش آفرینی در این حوزه ها تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از بانک رفاه در مراسم تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در مراسم تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغال زای کشور که بیست و ششم بهمن ماه سالجاری با حضور سخنرانان برجسته و کارآفرینان موفق کشور در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، از بانک رفاه به عنوان سازمان کارآفرین تقدیر به عمل آمد و آقای خجسته پور از همکاران اداره بانکداری شرکتی به نمایندگی آن را دریافت کرد.

    در این رویداد سالانه که با عاملیت اداره بانکداری اختصاصی و تجاری و حضور تنی چند از مسئولان و کارشناسان بانک در حوزه های مختلف برگزار شد، بانک رفاه علاوه بر حمایت مادی و معنوی از جشنواره، حضور فعال تبلیغاتی نیز داشت.

    بانک رفاه در راستای حمایت از رونق تولید و به عنوان بانک اجتماعی، تاکنون هر ساله در این رویداد که به منظور اشتراک گذاری تجارب و دانش ارزنده کارآفرینان برتر و نیز تجلیل و تکریم از تلاشگران عرصه تولید، اشتغال و توسعه پایدار صورت می پذیرد حضور فعال دارد و از کارآفرینان و مدیران اشتغالزا حمایت می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی