عصر بازار

ابلاغ "دستورالعمل اقدامات پیشگیرانه از انتشار شیوع و انتقال ویروس کرونا" در بانک ایران زمین

عصر اعتبار- با توجه به بروز و شیوع ویروس کرونا در برخی از نقاط کشور و ضرورت حفظ صحت و سلامت یکایک مشتریان و کارکنان بانک ایران زمین، موارد ذیل با هدف تلاش در جهت پیشگیری از شیوع و تکثیر بیش از پیش ویروس یادشده در بین آحاد مردم جامعه، "دستورالعمل اقدامات پیشگیرانه از شیوع و انتقال ویروس کرونا" ابلاغ شد.

ابلاغ "دستورالعمل اقدامات پیشگیرانه از انتشار شیوع و انتقال ویروس کرونا" در بانک ایران زمین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، براساس بخشنامه ابلاغ شده تا اطلاع ثانونی هیچ یک از واحدهای ستادی بانک ایران زمین، مجاز به برگزاری همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و اجتماعات نمی باشند و در صورت ضرورت این تجمعات باید به صورت الکترونیکی و غیر حضوری برگزار شود. 

    هرگونه تردد غیرضروری و ماموریت¬های اداری به سایر استانها تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و تا حد امکان مراودات اداری می¬بایست از طریق سیستم اتوماسیون اداری دنبال شود و همچنین از ایجاد اجتماع و ارتباطات تجمعی و تبادل پرینت-های کاغذی مکاتبات اداری دوری شود.

    تا حد امکان از پذیرش و به همراه داشتن میهمان خودداری شود.

    وظایف و اقدامات عمومی:

    همکاران به محض رسیدن به محل خدمت (بالاخص افرادی که از امکانات حمل و نقل عمومی استفاده می نمایند) و در طول روز دست¬های خود را مکرراً و ترجیحاً پس از پایان ارائه خدمت به مشتریان (حداقل هر یکساعت) با شویندهای بهداشتی (آب و صابون‏/ مایع دستشوئی) به مدت 20 ثانیه شست و شو دهید.

    پس از هر بار شستشو و یا در صورت فقدان مواد شوینده، حتی الامکان از محلول‏/ ژل¬ها‏/پدهای ضدعفونی کننده حاوی الکل استفاده شود.

    در هنگام عطسه یا سرفه کردن حتماً با دستمال کاغذی جلوی دهان و بینی خود را بپوشانید و دستمال را داخل سطح دربسته بیاندازید.

    از تماس نزدیک با افرادی که علائمی شبیه به بیماری آنفولانزا یا سرماخوردگی معمولی داشته (شامل؛ تب، سرفه، سردرد و تنگی نفس) و یا مریض هستند اکیداً خودداری نمایید.

    از بغل کردن، دست دادن و روبوسی کردن اشخاص جداً پرهیز نمایید.

    اگر تب دارید، سرفه می‌کنید، گلودرد دارید یا احساس مشکل تنفسی دارید، بلافاصله و با هماهنگی مسئول مستقیم خود می باید محل خدمت را ترک کرده و به اولین مرکز درمانی مراجعه نمائید.

    فاصله حداقل 5‏/1 متری از افرادی که دارای علائم بیماری هستند را رعایت فرمائید.

    اشیاء و تجهیزاتی که همکاران با آن در ارتباط مستقیم هستند؛ (اعم از؛ دستگاه کامپیوتر، پرینتر، کیبورد، پول شمار، Atm، Pin pad و ...) مکرراً مستلزم پاکسازی و ضدعفونی شدن می¬باشند.

    از لمس چشم و صورت خود به ویژه با دستهای استریل نشده بشدت پرهیز نمایید.

    در مواقع استفاده از دستگیره درب¬های ورودی، کلیدهای آسانسور و ... از لمس مستقیم آنها خودداری و از دستمال کاغذی استفاده نمائید.

    از سفارش یا استفاده از غذای رستوران¬ها یا فست فودها و شیرینی ها و موارد مشابه در محل خدمت تا اطلاع ثانونی خودداری نمائید.

    حتی الامکان از دستکش های یکبار مصرف یا جراحی (لاتکس)، در طول حضور در شعبه و یا تردد در مکان های عمومی استفاده شود.

    ضمن تأکید بر استفاده از ظروف و وسایل شخصی، ضروری است پس از استفاده آنها را بطور کامل شستشو داده شود.

    قبل از اقدام به مصرف وعده های غذائی‏/ مواد خوراکی، حتماً دست¬های خود را بطور کامل شستشو دهید.

    دستگاه¬های ثبت اثر انگشت مشتریان پس از هر بار استفاده مشتریان ضدعفونی شود.

    کیبورد (صفحه کلید) دستگاه خودپرداز تحت نظر شعبه، بصورت متوالی و حداقل هر یکساعت یکبار توسط متصدی خدماتی شعبه تنظیف و ضد عفونی شود.

    در همین راستا از مشتریان گرامی درخواست می شود در صورت امکان برای انجام امور بانکی خود از همراه بانک و بانکداری الکترونیک استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو