عصر بازار

پرداخت تسهیلات اشتغال به حدود ‌۹ هزار طرح در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان

عصر اعتبار- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هشت هزار و ۹۲۷ طرح اشتغالزایی پایدار روستایی استان در سال جاری موفق به دریافت تسهیلات شدند.

پرداخت تسهیلات اشتغال به حدود ‌۹ هزار طرح در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، ماندانا زنگنه در نشست بررسی ارزیابی آخرین وضعیت جذب تسهیلات روستایی استان که با حضور بانک های عامل برگزار شد اظهار داشت: برای هشت هزار و 947 طرح به منظور اشتغال روستاییان‌ استان در بانک های عامل قرارداد منعقد شد که هشت هزار و 927 طرح با پرداخت چهار میلیون و 895 هزار و 50 میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات از بانک های کشاورزی،‌ پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کار آفرینی امید شدند.

    وی ادامه داد: زمینه اشتغال 14هزار و 280 نفر با اعطای این تسهیلات در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان فراهم‌ شد.

    سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: این استان امسال در معرفی طرح های اشتغال پایدار روستایی‌ به بانک های عامل رتبه اول و در پرداخت تسهیلات رتبه سوم را از آن خود کرد.

    زنگنه با بیان اینکه ضروری است تدابیر لازم برای جذب بهینه و هدفمند مرحله پنجم تسهیلات که به زودی به استان اختصاص می یابد اندیشیده شود، تصریح کرد: سهم پیش بینی شده برای استان برای طرح های اشتغالزایی روستایی 650 میلیارد تومان است که امیدواریم بتوانیم تمامی این تسهیلات را با توجه به نیاز استان جذب کنیم.

    وی با اشاره به اهمیت توجه به رفع مشکلات سیل زدگان سیستان و بلوچستان بیان کرد: به آن دسته از طرح های اشتغالزایی که در مناطق سیل زده استان دچار خسارت شده اند تسهیلات اعطا می گردد.

    سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا 30 میلیارد تومان تسهیلات صفر درصد به باغات خسارت دیده از سیل در منطقه زرآباد کنارک اختصاص یافته و درحال پرداخت است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی