عصر بازار

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در تهران اعلام کرد؛

محدودیت های مشاغل با توجه به شیوع کرونا افزایش یابد

عصر اعتبار- فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: با توجه به احتمال افزایش شیوع بیماری در روزهای آتی، شاید لازم باشد محدودیت های مشاغل در ایام پایانی سال افزایش یابد.

محدودیت های مشاغل با توجه به شیوع کرونا افزایش یابد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، علی رضا زالی، آموزش به اصناف مستقر در تهران را موضوع بسیار مهمی برشمرد و افزود: این آموزش ها باید در دو بعد صورت گیرد. اول اینکه فرد را به نوعی آموزش دهیم که خودش در مقابل ویروس حفاظت کند و دیگر اینکه آموزش ببینند که بیماری را به دیگران منتقل نکنند.

    وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در مشاغلی که پرخطرتر هستند، گفت: با توجه به احتمال افزایش شیوع بیماری در روزهای آتی، شاید لازم باشد محدودیت های مشاغل در این ایام پایانی سال افزایش یابد و این امر بهتر است با فرهنگ سازی در مشاغلی که پرخطرتر هستند، انجام پذیرد.

    زالی با توجه به اینکه در شرایط فعلی برخی از مشاغل و صنوف در ایام پایانی سال دچار خسران شده اند، افزود: در مکاتبه با بانک مرکزی پیشنهاد کرده ایم به مشاغل آسیب پذیرتر تسهیلات زودبازده و کم سود اعطا شود و همچنین اظهارنامه های مالیاتی به پایان شهریور 99 موکول شود و این دو ماه را معافیت مالیاتی اعلام کنند. همچنین از وزیر رفاه خواسته ایم که گروه های آسیب پذیر، حمایت معیشتی شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی