عصر بازار

پیام همیاری مدیر عامل بیمه آسیا در ارائه خدمت در شرایط مواجهه با شیوع ویروس کرونا

عصر اعتبار- پیام همیاری مدیر عامل بیمه آسیا در ارائه خدمت در شرایط مواجهه با شیوع ویروس کرونا منتشر شد.

پیام همیاری مدیر عامل بیمه آسیا در ارائه خدمت در شرایط مواجهه با شیوع ویروس کرونا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این پیام به شرح زیر می باشد.
    به نام خدا

    همکاران و هم یاران گرامی
    سلام و سپاس مرا از تلاش گرانقدرتان پذیرا باشید
    ایران عزیزمان روزهای سختی را سپری می کند و هم میهنانمان در وضعیت دشواری قرار دارند. تقدیر و مشیت الهی بر این قرار گرفته است که مومنان در این شرایط و آزمون سخت،  ایمان، توکل و همیاری خود را به محک آزمون بگذارند. و بی گمان، آنها سربلند از این آزمایش الهی بیرون خواهند آمد و مشکلات را پشت سر خواهند گذاشت.
    همکاران عزیز! از اینکه در روزهای سخت و بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا، همچنان در سنگر خدمت به مردم تلاش می‌کنید، از تک‌تک شما بزرگواران صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم و از خدای بزرگ سلامتی و عزت را برای شما و خانواده‌تان مسألت دارم و همگی دعا می‌کنیم تا ملت بزرگ ایران بتوانند در سایه مجاهدت ایثارگران جبهه سلامت کشور، ویروس کرونا را شکست داده و روزهای دشوار پیش رو را با سلامت و امنیت پشت سر بگذارد.
    در این شرایط سخت، وظیفه ما بی شک، آن است که با توکل به قدرت الهی و با صبر و  تلاش، بر این گرفتاری ها فائق آییم و به یاری هم نوعان خود بشتابیم و باور داشته باشیم که در پس این سختی ها، وعده الهی، گشایش و پاداش نیکوست. و البته این رسالت ماست که امید را در مردم زنده نگه‌داریم و نگذاریم فضای کشور ملتهب شود و الحمدالله همه ما در بیمه آسیا، برای روزهای سخت آبدیده ‌شده‌ایم تا امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده‌ایم.
    هم اکنون، دغدغه آحاد مردم و مسئولین بر طرف ساختن این غبار بیماری است. و آنچه بیش از هرچیز اهمیت دارد، سلامتی و تندرستی تک تک افراد است. مدیرعامل و هیئت مدیره بیمه آسیا نیز با درک این مهم، از ابتدای شیوع این ویروس، حداکثر تلاش خود را به کار بسته است و با تمام توان و امکانات و با همیاری صمیمانه همه بخش های ستاد و صف، و با اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم، در درجه نخست، سلامت کارکنان و خانواده آنها را که سرمایه اصلی و ارزشمند بیمه آسیا هستند، مورد توجه کامل قرار داده است.
    کاهش ساعات اداری، تقلیل حضور پرسنل در محل کار، تهیه حداکثر تجهیزات بهداشتی و ضدعفونی علیرغم شرایط سخت بازار، کنترل مستمر ورود و خروج کارکنان و ارباب رجوع به ساختمان ها با هدف شناسایی افراد بیمار، تمهیدات لازم درمانی در صورت بروز بیماری درهمکاران، از جمله مهم ترین تصمیماتی است که دراین راستا اتخاذ شده است تا ازشیوع این بیماری در سطح شرکت در حد بسیار خوبی جلوگیری به عمل آید. همچنین درارتباط با وضعیت معیشتی و پرداخت های مالی همکاران نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.
    همکاران گرامی! علیرغم شرایط خاص و سخت اقتصادی و معیشتی که متاثر از شیوع بیماری کرونا بروز کرده است، بیمه آسیا به لطف الهی و با همدلی،همیاری کارکنان زحمتکش و شبکه فروش توانمند خود، همچنان با تمام توان، پرقدرت و با صلابت مسیر خود را ادامه داده و خواهد داد. با امید به فردایی روشن، با تلاشی دوچندان، همچون سال های گذشته، چرخ فعالیت بیمه آسیا را در تکریم ارباب رجوع، روان تر از پیش، به حرکت در می آوریم.
    یقین دارم به زودی این روزهای سخت را پشت سر خواهیم گذاشت و با همدلی و هماهنگی، این بیماری را شکست خواهیم داد، و دوباره در کنار یکدیگر، شادمانی و مهربانی را تجربه خواهیم کرد. صمیمانه، سلامتی و سربلندی را برای همه هموطنان از خدای بزرگ مسالت دارم.

       مسعود بادین
    نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی