عصر بازار

سقف انتقال وجه کارت به کارت در بانک پاسارگاد افزایش یافت

عصر اعتبار- به‌ منظور رفاه حال مشتریان و کاهش مراجعه غیرضروری به شعبه‌ها، سقف انتقال وجه کارت به کارت در بانک‌پاسارگاد افزایش یافت.

سقف انتقال وجه کارت به کارت در بانک پاسارگاد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک جهت ایجاد زمینه برای کاهش مراجعه حضوری به شعبه‌ها و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق اینترنت‌بانک، موبایل‌بانک، دستگاه‌های خودپرداز و کیوسک‌ها را به مبلغ 100 میلیون ریال افزایش داد. سقف انتقال وجه از طریق دستگاه‌های Pin Pad این بانک نیز مبلغ 150 میلیون ریال است.

    پیش از این نیز سقف برداشت نقدی با کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد از طریق دستگاه‌های خودپرداز این بانک، به مبلغ 5 میلیون ریال افزایش یافته‌بود. بانک‌پاسارگاد علاوه بر اقدامات یادشده، کارت‌های نقدی که از ابتدا تا انتهای اسفند سال 1398 منقضی می‌شوند را بدون نیاز به مراجعه مشتریان به شعبه‌ها، تا اسفند سال 1399 به‌طور خودکار تمدید کرد.

    مشتریان می‌توانند با بهره‌مندی از سامانه‌های بانکداری‌الکترونیک بانک‌پاسارگاد اعم از بانکداری‌مجازی، همراه‌بانک پاسارگاد، سامانه پرداخت اینترنتی سایت بانک، کیپاد، تلفن‌بانک و سامانه #720* اکثر خدمات بانکی را بدون مراجعه به شعبه‌ها دریافت کنند.

    گفتنی است سامانه جامع ارتباط با مشتریان در سایت بانک‌پاسارگاد به آدرس https://www.bpi.ir/crm و مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک‌ به شماره 82890 به صورت شبانه‌روزی، آماده پاسخگویی به سؤالات هم‌میهنان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی