عصر بازار

پرداخت تسهیلات مرابحه تا سقف ۶۰ میلیون تومان

اعطای تسهیلات کم بهره به فرهنگیان

عصر اعتبار- وزیرآموزش و پرورش گفت: تسهیلات احداث مسکن برای زوجین فرهنگی در تهران تا سقف ۱۶۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان و نیز در سایر شهرها برای زوجین فرهنگی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۲ درصد پیش‌بینی شده است.

اعطای تسهیلات کم بهره به فرهنگیان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در آیین انعقاد تفاهم‌نامه بین وزارت آموزش و پرورش و بانک ملی، اظهار کرد: در اقدامی بی‌نظیر تفاهم‌نامه‌ای با بانک ملی در خصوص اعطای تسهیلات کم‌بهره به فرهنگیان منعقد شده است.

    وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش سازماندهی و ساماندهی نظام‌نامه رفاهی فرهنگیان است، افزود: پرداخت تسهیلات کم بهره در دو سرفصل مرابحه و مسکن بدون سپرده گذاری، تحت عنوان وام‌های ثانویه‌ حمایتی با بازپرداخت بلند مدت از ابتدای سال جدید در سراسر کشور انجام خواهد گرفت.

    حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات احداث مسکن را برای زوجین فرهنگی در کلان‌شهر تهران تا سقف 160 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت تا سقف 120 میلیون تومان و نیز در سایر شهرها برای زوجین فرهنگی تا سقف 100 میلیون تومان با کارمزد 12 درصد خواهد بود.

    وی ادامه داد: پرداخت وام احداث مسکن در این تفاهم‌نامه، به صورت انفرادی در شهر تهران 100 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها 80 میلیون تومان و همچنین در سایر شهرها 60 میلیون تومان با بازپرداخت 12 ساله، است.

    وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: پرداخت تسهیلات مرابحه تا سقف 60 میلیون تومان، به ازای هر فرهنگی واجد شرایط با بازپرداخت 5 ساله (60 ماهه) از دیگر مواردی است که در مفاد این تفاهم‌نامه، در راستای منزلت اجتماعی فرهنگیان، به خوبی تبیین و تشریح شده است.

    وی در ادامه اضافه کرد: سقف تسهیلات خرید مسکن در شهر تهران 60 میلیون تومان و در مراکز استان‌ها 50 میلیون تومان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو