عصر بازار

بهترین فرصت برای کاهش تعداد شعب بانک‌ها

عصر اعتبار- نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه اکنون بسیاری از امور بانکی از منزل ممکن شده است، گفت: بهترین فرصت ممکن برای تبدیل به احسن دارایی‌های بانکی و کاهش تعداد شعب فراهم شده است.

بهترین فرصت برای کاهش تعداد شعب بانک‌ها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، علی وقف چی با تقدیر از خدمات الکترونیکی شبکه بانکی در روزهای کرونایی، گفت: عدم حضور مردم در شعب بانک ها و انجام امور به صورت غیر حضوری مهم‌ترین کمکی است که می‌توان به جامعه خدمتگزار شبکه بانکی انجام داد زیرا این افراد نیز در خط مقدم خدمت قرار گرفته‌اند.

    نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون بسیاری از امور بانکی از منزل ممکن شده است، تصریح کرد: شبکه بانکی کشور نشان داد توانسته با وجود تحریم‌ها بهترین خدمات ممکن را ارایه کند و از این حیث خللی در مراودات رخ نداده است.

    وی با تاکید بر اینکه پس از فروکش کردن بیماری کرونا بهترین فرصت برای ادامه فعالیت‌های غیرحضوری بانک‌ها و حتی تعطیلی شعب اضافه بانکی است، تصریح کرد: بهترین فرصت ممکن برای تبدیل به احسن دارایی های بانکی فراهم شده است.

    این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه حسن اصلی بانکداری الکترونیک انجام امور در بستر وب و کاهش مفاسد بدون دخالت عامل انسانی است، گفت: با بانکداری الکترونیک مهم ترین اتفاق ممکن یعنی شناسنامه مالی هر ایرانی مشخص و شفاف وجود خواهد شد.

    وقف چی ادامه داد: بیماری جدید کرونا با وجود مشکلات عدیده ای که ایجاد کرد برای بار چندم نشان داد ما می توانیم از محدودیت ها فرصت های ویژه ای ایجاد کنیم که بانک ها در این حوزه پیشقدم بوده اند.

    این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: امیدواریم مردم با همکاری هر چه بیشتر و ماندن در خانه و عدم حضور در شعب بانک ها از بیمار شدن کارمندان بانک ها نیز جلوگیری کنند.

    عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خوشبختانه نوآوری‌های جدید بانک ها در معرفی نرم افزارهای بانکی نشان داد که می توان هر نوع اقدام بانکی را از خانه انجام داد از این رو امیدوار هستیم این وضعیت برای همیشه ادامه داشته باشد تا از ترافیک و هزینه های بسیار در این حوزه ها جلوگیری شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی