عصر بازار

رئیس سازمان بهزیستی کشور:

واریز ۷۰ میلیارد تومان به حساب ۱۹۱ هزار خانواده معلول شدید و خیلی شدید

عصر اعتبار- رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ملبغ ۷۰۰ میلیارد ریال به حساب بانکی ۱۹۱ هزار خانوار از جامعه هدف سازمان بهزیستی که دارای معلولیت شدید و خیلی شدید بوده و در دهک‌های درآمدی یک، دو و سه قرار دارند، واریز شد.

واریز ۷۰ میلیارد تومان به حساب ۱۹۱ هزار خانواده معلول شدید و خیلی شدید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: با تخصیص بخش دیگری از بودجه قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت توسط  سازمان برنامه و بودجه و همچنین همکاری سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مبلغ 700 میلیارد ریال برای اجرای ماده 27 قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت اختصاص داده شده است.

    وی تصریح کرد: بر همین اساس مبلغ اشاره شده  بر روی کارت بانکی 191 هزار خانوار از جامعه هدف سازمان بهزیستی که دارای معلولیت شدید و خیلی شدید  بوده و در دهک‌های درآمدی یک، دو و سه قرار دارند، واریز شد.

    رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: این مبلغ به طور 3 ماه است که بر روی کارت این عزیزان شارژ خواهد شدکه میزان آن بر اساس بُعد خانوار بین 360 هزار تومان تا 480 هزار تومان است که این مبلغ علاوه بر مستمری ماهینانه است که به این افراد پرداخت می‌شود.

    قبادی دانا خاطرنشان کرد: با توجه به محدویتی بودجه‌ این مبلغ به خانوارهای اختصاص پیدا کرده است که دارای معلولیت شدید  و خیلی شدید هستند و همچنین کمترین میزان درآمدی را دارا بوده و نیازمندترین خانواده‌ها هستند و در دهک یک، دو و سه قرار دارند.

    وی در پایان گفت: در شرایط سخت اقتصادی  وشیوع ویروس کرونا که باعث رکود و سخت‌تر شدن شرایط شده است این کمک هزینه معیشتی می‌تواند حداقل‌های را  برای خانوارهای اشاره شده تأمین کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی