عصر بازار

وام میلیاردی ابرکلاهبردار در پوشش ۸ شرکت صوری

عصر اعتبار- در یکی از پرونده های بانک سرمایه، نام یک ابرکلاهبردار به چشم می خورد که وام های میلیاردی را در پوشش شرکتهای صوری اخذ کرده است.

وام میلیاردی ابرکلاهبردار در پوشش ۸ شرکت صوری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، نماینده دادستان در یکی از جلسات دادگاه حسین هدایتی از پرداخت 10 میلیارد برای خرید شرکت‌های صوری خبر داده است.

    وی می گوید: آقای حسین هدایتی مبالغ قابل توجه دیگری به منظور دریافت تسهیلات کلان در قالب حق دلالی به 2 نفر پرداخت کرده است.

    متهمان از طریق امضای صورتجلسات و عدم اخذ وثایق کافی نقش موثری در خروج مبالغ مذکور توسط حسین هدایتی داشتند آقایان ه{...} و ف{...} به عنوان کارشناسان دادگستری استان فارس از طریق گزارش خلاف واقع در تضییع اموال بانک سرمایه نقش داشتند.
    نماینده دادستان تهران همچنین گفته است: مشخص شد که شرکت‌های صوری فوق الذکر فاقد فعالیت عملی بوده و شرکت‌های مذکور در ازای دریافت مبلغی حدود 10 میلیارد تومان توسط آقای علی اکبر یقینی به آقای هدایتی واگذار شده است.
    مدیران عامل بی بضاعت شرکت‌ها پس از حضور در شعب بانک و اخذ دسته چک، این چک‌ها را به صورت سفید امضا در اختیار آقای هدایتی قرار می‌دادند تا هدایتی با مبالغ دلخواه به خارج کردن تسهیلات اقدام کند.

    این خبر توسط مخاطبان فارس در سامانه مردمی فارس من با عنوان وام میلیاردی در پوشش 8 شرکت صوری  ارسال و پس از صحت‌سنجی منتشر شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی